kokkelimonke Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Med vanlig Omo Colour, eller med Milo skylle og vaskemiddel? Første gang jeg skal vaske en slik dress, og glemte å spørre når jeg kjøpte den. Regner med at noen av dere vet :-)
OsloMor Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Innsiden ut, IKKE skyllemiddel (og det er viktig, for det kan ødelegge den vanntette membranen), 40 grader, knyt alle løse tråder og en liten dæsj vaskepulver (selv bruker jeg Omo colour;). God vask!
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Jeg bruker et flytende vaskemiddel fra Neutral som er bergenet for utendørs-klær og klær som er vanntette/avvisende. Den er super, og inneholder ikke parfyme o.l.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Nei, Neutral sitt flytende vaskemiddel som er lagd for nettopp dette, må da være det beste. Den skal gjøre slik at klærne blir lengre vannavvisende osv. Milo er jo spesiallagd til ull....
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Den neutralen er sikkert best, men når jeg kjøpte den første reimadressen fulgte det med en egen lapp om at den skulle vaskes med milo.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Sikkert fordi dette vaskemiddelet er ganske nytt...
kokkelimonke Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2008 Oi, her var det mange delte meninger ;-) Men den fra Neutral hørtes jo finfin ut :-) Men hvor finner jeg i såfall denne? Jeg har bare sett det vanlige vaskemiddelet fra Neutral. Tusen takk for svar alle sammen. På vranga skal jeg huske :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå