Gå til innhold

hva har dere i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe bugaboo camelon vogn. hva er det man får med og hva er det evt som trengs eller bør kjøpes av ekstrautstyr?

Har termin 20 feb, og lurer litt på hva jeg skal ha oppi vogna. Dunpose, lammeskinn, eller bruker man dyne? kan noen av dere komme med innspill blir jeg kjempegla.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Simo Duo vogn, og skal i utgangspunktet ha teppe i bunnen, putetrekk (ikke pute), dyne og teppe oppå. Hvis det blir ekstra kalde dager tar jeg frem voksiposen og evt pledd. Men det kommer an på om det er varmegrader eller kuldegrader. Kan jo ta på en bobledress/fleecedress på lillenurket hvis det er sånn midt i mellom temperatur også

Skrevet

Jeg har også en Simo duo vogn og har termin 16 februar. Jeg skal ha enn ullpose, dyne og vognteppe i vogna.

Skrevet

jeg legger lammeskinnet i bunn, også liger ungen i ulldressen sin i dunpose. legger teppe over der, men det er mest for å beskytte posen hehe. lettere og vaske teppet!

men jeg har gulpeklut (stor) under hodet hennes, og har et teppe oppi posen så blir det litt lunere.

Skrevet

Jeg har kjøpt en Kaiser lammeskinnspose til min Bugaboo. Kaiser har laget en egen enn til denne vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...