lillepluto Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har planer om å kjøpe bugaboo camelon vogn. hva er det man får med og hva er det evt som trengs eller bør kjøpes av ekstrautstyr? Har termin 20 feb, og lurer litt på hva jeg skal ha oppi vogna. Dunpose, lammeskinn, eller bruker man dyne? kan noen av dere komme med innspill blir jeg kjempegla.
godiva med 3 gull Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Man pleier vel ikke få så mye med vognen utenom trekk (skvettlær).. Hvertfall har ikke jeg fått det. Begge mine barn er født i beg av mars. Jeg har da hatt lammeskinn i bunnen av vognen, og en dunpose til å ha babyen oppi. event dyne/teppe over. Mine har vært veldig varme unger så da har det holdt med teppe. Babyen har såklart vært kledd i ull på kalde dager.
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Godt vognvalg!!!! :) Super vogn!! i bunnen av den vogna er det en deilig og god madrass i flis. I februar så kan du kanskje ha lammeskinn i bunn og en pose over og dyne over der igjen? Det varierer jo så veldig fra baby til baby hvor varme de er og hvor i landet du bor (tenker på hvor kaldt det er).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå