snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jeg tror kanskje jeg er gravid!!! Jeg tok en test fra billigtester, og det kom opp to streeeeeeeeeeeeeker!!! Den ene er litt svakere enn den andre, men man ser den godt. Shit shit shitt!!! Skal det virkelig klaffet nå? Etter litt over 1 år med prøving?? Jeg måtte vente 8 mnd på å få tilbake mensen etter pilleslutt, og så har jeg tatt to enkle pergo kurer og en dobbel kur nå... Jeg må ut å kjøpe en CB digital senere idag.... Iiiiiiik!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Drister fra meg et GRATULERER =) Kom tilbake med resultatet fra den digitale da =)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2008 Da har jeg tatt den digitaletesten: Og det sto jammen meg gravid!!! Jeg klarer ikke å konsentrere meg på jobben. Går bare rundt meg selv. hehehe... Det er ikke til å tro!! Jeg tror jeg dobbel pergo kur, akupunktur og refleksologi gjorde susen for meg! ) Nå er det bare å krysse fingrene og håper at spiren vil sitte der i 9 mnd!!! Sender dere masse babystøv!!!! ))))
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Å, herreguuud!! Gratulerer så mye!! Jeg skrev akkurat et innlegg til deg å spurte hvordan det gikk, for tempen din så så bra ut! Så så jeg plutselig jubel-innlegget ditt! Så kjekt da!! ) *suuuuger babystøv*
SillePia Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Åh, gratulerer Så mange som har vært heldige nå før jul!!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2008 Tusen takk alle sammen! Men jeg tror gleden blir kortvarig her. Har begynt å få brun utflod og har masse mensmurringer. Så da kommer nok tanta imorgen da... ((((
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2008 ser ut som det har stoppet opp heldigvs. Tror det kom av at jeg løfta tungt istad. Merka det godt i magen, hver gang jeg løfta. Hvordan skal jeg klare åunngå å løfte tungt, uten å avsløre meg? Jeg jobber i barnehage.... Er det noen andre her som jobber i barnehage, og som har vært gravid før??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. desember 2008 #10 Skrevet 19. desember 2008 Gratulerer så mye! Håper spira holder seg godt fast! Masse lykke til =) (måtte inn og lete etter innlegget fra deg, var spent)
Pooh Skrevet 19. desember 2008 #11 Skrevet 19. desember 2008 Gratulerer!!! Så gøy!! Da klaffet det jammen meg før jul!! ) Hvem skal jeg holde følge med nå da? ;o) Håper alt går bra videre! Er det bare litt ømme brystvorter du har kjent av symptomer?
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. desember 2008 Takk takk pooh! Jeg håper virkelig at du kommer etter snart!! Skal sørge for at du får TR snart, så du kan starte på kuren. Jeg fikk såre brystvorter ett par dager etter EL, Og det har jeg fremdeles. Forrige uke så frøs jeg hele tiden, men trodde kanskje det kom av at jeg var litt småforkjøla. De siste dagene så har puppene mine blitt litt ømme, og litt fastere?? Og så har jeg masse mensmurringer. Føler at TR kommer når som helst. Tror det var alle symptomene mine foreløpig =)
Pooh Skrevet 19. desember 2008 #13 Skrevet 19. desember 2008 Ja, skal forte meg etter! ) Jeg har hatt ømme brystvorter i ca en uke nå, så da kommer kanskje TR om ca en uke da. Hvis den ikke har dukket opp da, får jeg ta en test. Kvisene spruter forresten ut om dagen også (sukk). Kos deg med "dotten"! )
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. desember 2008 #14 Skrevet 20. desember 2008 Gratulerer !!!!!!!!!!!! Det var gøy - dette fortjente du =) Klem fra
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. desember 2008 Takk skal du ha Meg og lille snuppis*080206 Jeg håper du kommer raskt etter!!! ))
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #16 Skrevet 20. desember 2008 Gratulerer igjen Snoopy! Kjekt å se at tempen holder seg høy og fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå