Gå til innhold

Når ta hull i ørene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 3.5 ønsker seg veldig øredobber...fordi bestevenninnen har det.... når kan de få dette?? jeg var selv bare 3 år når jeg fikk.....

erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes når de vil det selv..

Jenta mi begynte og mase da hun var 2 år..Og vi sa at hun måtte slutte med bleien først..

Hun fikk ca 2 mnd før 3 års dagen..Og det gikk kjempe fint! Ikke hadd noen problem,rensa godt og tok de ut etter ca.8 uker og rensa godt både øret og øredobbene,men satt de samme inn igjen..Så hun fikk ikke nye i øret før etter nesten 1 år (det tror jeg hjelper mot innfeksjoner osv)

Nå er hun 6,5 år og enda ikke hadd noen problemer...

Skrevet

Bare husk på at du øker sjansen MYE for at barnet ditt får nikkelallergi dess yngre de er.

Jeg er nysgjerrig på om dere hadde latt gutta få hull i ørene hvis de ville så gjerne ville ha?

Skrevet

gutten min på 5 år ønsker seg også...slik som sin far...og skal få rett etter nyttår..så ja...han får....men synes kanskje 3.5 er litt lite....men kanskje de får en felles dag med øredobber da.....gruble gruble...

Skrevet

Jentene her skal få det når de begynner på skolen. Da forstår de bedre konsekvensen av det (at det må renses, at det gjør ganske vondt med en gang osv.)

Hadde jeg hatt gutt hadde det aldri vært aktuelt med hull i ørene. Det synes jeg bare er harry. Det går an i ungdomsårene kanskje hvis man er typen til det, men på smågutter og voksne menn?? Nei takk....

Skrevet

Mine jenter var 3 og 2 år da de fikk hull i ørene. De er nå 17 og 19 år, og har aldri hatt noe trøbbel med hullene.

Skrevet

Jentene mine fikk da de var henholdsvis 5,5 år og 11 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...