Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at jeg er på rugedag 11 når jeg fikkk fryseinnsetting mandag 8/12-08? Blodprøve den 22.12 Er usikker.

Uansette r det noen som har erfaring med å teste negativt på den 11 dagen og likevel være gravid. Ble så lei meg for jeg følte virkelig at jeg var gravid. Er så lei av å være forvirret med alle disse hormonene som kan gi falske tegn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har fått beskjed om å teste på dag 13, så du tester nok litt for tidlig. Ta en ny test om 2 dager.

Jeg krysser alle fingre for deg:)

Hvilke tegn har du hatt pga av hormonene?

Skrevet

Håper det :-)

Jeg er plaget av trøtthet, konstant, kvalme, liten matlyst, veldig ustabilt hunør, irritabel, litt ømme bryst, mye utflod, litt stikking i magen, rett og slett uggen.

Men er nok redd det bare er hormonene.

Da jeg var gravid med datteren min som nå er 4 år testet jeg positiv på rugedag 10. Det er en av grunnen til at jeg depper nå.

Skrevet

Ok, da forstår jeg at du blir oppgitt, men ettersom jeg har forstått varierer nivået av hcg fra gang til gang. Sist var jeg så "lydig" at jeg ikke testet før den dagen jeg hadde fått beskjed om. Den var positiv. Jeg har en sønn på 4.

Jeg er også full av tegn som hovne, ømme bryster, murringer i magen osv. Føler meg nesten gravid pga av disse symtomene, men det er jo bare disse dumme hormonene som gjør d nå. Jeg fikk satt inn egg sist fredag.

Masse lykke til:)

Skrevet

Ja det er ikke godt å vite. Håper du lykkes og at denne sorgen vendes til glede.

Skrevet

Jeg slutta å testa for lengst.Blir bare nerver ut av det, mange spørsmål og tom lommebok.Nå er tanta det eneste sikre jeg går for.Og en supersterkt blodprøve fra sykehuset self :-)

Ja, du er på rugedag 11 idag om du satte inn den 8.Jeg fikk beskjed om å telle fra dagen etter innsetting.

Og det er som du skriver; kroppene våre er fulle av misvisende hormoner.

Jeg krysser fingre og bein for deg,xwoman!!!

Skrevet

Takk, takk

Jeg klarer ikke å slutte å grine. Er aleine hjemme i dag og syntes forferdelig synd på meg selv. Verden er urettferdig. Jeg forstår det ikke.

Sant skal sies er at jeg har tatt billig tester kjøpt i england. Har ingen kjennskap til dem, kan jo håpe at de ikke er "gode". Men det er nok bare en unnskyldning for å håpe videre. Vil bare spole over julen og de neste månedene. Ingen ting klarer å få meg i godt humør. Jeg er bare kjempe deprimert. Uff, hvordan skal dette gå.

Skrevet

Vil bare si at min er erfaring med de billigtestene er dårlig. Ville prøvd Clearblue hvis jeg var deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...