*<3..Zen..<3* Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Noen som har et godt forslag ?? Syntes han fortjener en oppmerksomhet , som takk for støtten gjennom hele svangerskapet !! ) (...Og at det fort blir stor oppmerksomhet på mor og barn , vil ikke at pappaen skal bli glemt. )
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 det er jo en kjempefin tanke.. kan ikke komme på noe, kjenner ikke mannen din.. jeg vil nok prøve ekstra for at han også skal få oppmerksomhet. han er jo like mye foreldre som jeg. å da tar jeg det som en selvfølge at folk inkluderer han. å det vet jeg de gjør
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har planlagt at foreldrene mine (som sikkert er de første som kommer på besøk på sykehuset etter fødselen) skal ta med seg en bukett blomster som jeg skal gi sambo som takk for støtten under svangerskap og fødsel. Samtidig har jeg laget et hjemmelaget kort som jeg skal skrive noen fine ord i etter fødselen som han får sammen med blomstene. Noen stor gave er det vel kanskje ikke, men en fin oppmerksomhet til den nybakte pappaen. Eventuelt kan du kanskje dra innom en gullsmed og kjøpe en sånn sølv-ramme med plass til 3 bilder (fins ofte i dåpsgave-avdelingen) og sette inn bilde av pappaen, ul bilde/magebilde og la den tredje stå tom med tekst "plass til bilde av pappan min og meg". Hvis det er plass til gravering på rammmen, så kan du jo få gravert inn "Pappan min og meg"
Trønderpie & MAGEN :) Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Det var jo en kjempefin tanke! Ble helt gira på å gjøre noe lignende selv! Likte sølvramme-idéen spesielt, tenk så fint å ha den stående på pulten på kontoret f.eks så kan den stolte pappan vise frem sin unge håpefulle. Eller nattbordet, eller hvor det nå måtte passe. Fikk det litt travelt, har termin i dag, he he, men det hadde vært flott å fått gaven gravert. Men det kan man jo også få gjort i ettertid selvfølgelig! Tusen takk for tipset! Og masse masse lykke til!
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 på spreadshirt.com kan man lage egne trykk på alt i fra tskjorter til krus og forkle og mye annet. jeg har laget en tskjorte til min sambo hvor det står superpappa og så har jeg tatt på et stilig trykk. fikk den i posten her hin dagen, ble kjempe stilig! han likte den kjempe godt (han måtte selvfølgelig snike i pakken:p)
*<3..Zen..<3* Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2008 Tusen takk for gode råd . Falt litt for ideen om sølvramme med gravering !! (Må få sjekket ut muligheten for dette i morgen ). ) Takk
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Det jeg hadde tenkt om vi fikk en gutt, så ville jeg kjøpt likt smykke til gutten og pappaen =) men nå skal vi ha jente, så ble ikke noe av det... Håper flere skrive ideer her inne =)
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Hvorfor kan du ikke gjøre det når det blir jente egentlig? Det var jo en kjempeflott idè uansett, syns jeg. Samboern min elsker konjakk, så jeg har bestilt en flaske jeg vet han ønsker seg. Dyr er den, men det fortjener han! I tillegg skal han få blomster og kort som mamma ordner meg før hun kommer på sykehuset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå