♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har bare brukt Kolokrem og er veldig fornøyd med den, men siden jeg aldri har prøvd noen annen kan jeg vel ikke si det er den beste. Men sitter litt hvertfall. Men så farger jeg hver 1,5 måned også da...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 kolokremen liker jeg best. De har fått en hurtigfarg. Som jeg absolutt ikke likte da det bare blei klin.
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2008 Det er den jeg har brukt.. Men kan ikke bruke den hurtigkremen for jeg å ha det helt inntil huden for jeg har kyse øyenbryn,, Hehe og den fargen setter seg på huden. haha....
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Hehe I know. Jeg så ikke ut etterpå hehe farge over alt og jeg bruker svart heheh.. du kan tenke deg:D
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2008 Haha jeg bruker brun eller brunsvart... Hadde sånne små fartsstriper under håra liksom.. dritkult...
MintCondition Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Jeg kjøpte den fra Depend (på HM) sist, og er fornøyd med den. Syns ikke det blir så mye restfarge på huden som med Kolokrem.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 19. desember 2008 #9 Skrevet 19. desember 2008 Hehe skikkelig najs:D huff blir flaud bare av tanken vettu:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. desember 2008 Ja men den liker jeg ikke så godt.. Syns ikke fargen sitter like lenge som med den andre... Det kan da ikke bare være 2 alternativer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå