Gå til innhold

Til dere med IKM rundt julaften!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere noe??? Jeg kjenner INGETING.Nesten mindre enn jeg noen gang har gjort... hmmm... Jeg hadde EL den 12 des.så er vell muuuulig at jeg er litt tidlig ute uansett..Men jeg er så sikker på at vi virkelig traff den rette dagen altså....

Noen andre som har det som meg??Eller som kjenner noe?? Hva gjør dere med alkohol i denne førjulstida ??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke alltid at man kjenner alt av tegn til graviditet før man er lengre ut i svangerskapet da:) Hadde EL den 14des.. Så er vell tidlig enda! Man får bare håpe at alt gikk til d beste, å håpe at et julemirakel også hjelper på ;)

Kjenner noe, men tørr ikke og håpe, min flaks bare mensen som kommer før. Har så å si vært uten beskyttelse i 4 år, bare vært forsikti, men er på 2pp nå, å ikke vært forsiktig. Sitter bare å tenker at jeg aldri kan bli gravid jeg :(

Har løst på alkohol, men man vet jo ikke om man tørr å drikke alkohol, i tilfelle det er en spire der. Hva med deg da?

Skrevet

Jeg hadde EL rundt 12-13 des. Har kjent litt stikkinger i dag + litt ømme brysvorter, men har hatt begge deler før uten at det har betydd noe.

Å kjenne ingenting er jo et tegn for noen det og, så kanskje det er symptomet ditt;)

Jeg drikker alkohol fram til en evt positiv test. Er lei av å sette livet på vent hele tiden. Men er kanskje ikke nødvendig å drikke seg alt for full rundt ikm;)

Klem

Skrevet

Har ikke noe som helst ømt engang jeg :/

Det kan være så mye, men likavell så lite!! Umulig og sitte å tolke tegn, man må bare vente på den positive pinnen!! :P

Bra sagt, kan ikke sette livet på vent!!

Skrevet

Jeg hadde el iflg CBD 7 og 8. desember. Har allerde begynt å teste, utålmodige meg:S

Igår fikk jeg plutselig positiv el på billigtest, stav. Men negativ CB. Samme i dag tidlig..

Hva i all verden skjer med meg?

Har ikke hatt mensen siden sa i okt. Men stoler på CB sin el test..Og den ga meg grønt lys 7 des. Og jeg peisa på. Men skjer det noe???

Neida.. Jeg skal ut ikveld. Enten for å feire årets siste arbeidsdag, eller for å gjøre et krampeaktig forsøk på å slukke mine "sorger" i denne pp..

Skål!! (enn så lenge!)

Skrevet

kroppen min er akkurat som før..

lurer på om jeg kanskje kanskje har litt mer utflod, men det er nok bare noe jeg innbiler meg.

Er litt kvalm mye av dagen, sånn "lenge siden sist jeg spiste" kvalm, selvom jeg ikke er sulten.

Kommer virkelig til å bli sjokka dersom det har klaffa nå - siden jeg ikke merker noe som helst!

Når det gjelder å endre livsstil, så må jeg bare si at JEG lever som før vi begynte å prøve.

Har prøvd i 1 år idag faktisk :( og jeg ville blitt gal (eller mer gal) hvis jeg skulle levd som jeg kanskje var gravid dette året.

prøver å ikke stresse med det.. Men det at det er 1 år idag var litt sårt..

Skrevet

jeg fikk pos el test 11.des. Det jeg forundrer meg over er at jeg er så sabla svett!! svetter som en gris:p men d kan jo være at det er mensen som er på tur også da..men husker ikke hvordan det var siden den har jeg ikke hatt på et å et halt år snart;p

Skrevet

Heheh, får håpe at det ikke er mensen da ;-p

Jeg lurer på.. Jeg har IKM 26des.. Åsså i morgen skal jeg liksom drikke, men viste ikke om jeg tørr. Hadde en blødning på onsdagen som kunne vært festeblødning, og har hatt litt kvalme og murring i magen.. Tørr jeg da å drikke? Nytter vell ikke og ta en test i morgen når det er en uke til jeg skal ha IKM ??

Skrevet

Jeg hadde EL rundt den 13, 14 des. Kjenner liksom litt småmurring nederst i magen, men tørr ikke ¨håpe noe før jeg ser at testen er positiv. Tenkte å ta en test på julaften kanskje jeg får gi mannen min den beste julegaven. Har og tenkt på dette med alkohol, en liten smak så tidlig er ikke skadelig, fosteret tar ikke til seg blod før i uke 5 tror jeg ??

Skrevet

Hadde vell vært den beste julegaven noen sinne det da:-)

Har hørt noe sånt ja, men litt skummelt alikavell :-P

Skrevet

Jeg synes absolutt ikke man skal ta sjansen på å drikke. Noe galt hvis man tar den sjansen hvis man er usikker, men det er min mening.. Forskning sier også at man ikke vet hvor mye som skal til førbarnet tar skade.

Skrevet

Jeg har ikke drukket noe rundt EL perioden.Tok et glass vin i går.Men ellers er vil jeg være veldig forsiktig.. Men jeg har lissom ikke den store trua....Men håpet er jo her! :0)

Jeg vil ha baby i julegave...( i magen vertfall.)... hihi.

Skrevet

Jeg skal teste i morgen, er litt vel tidlig (11 DPO), men skal på fest i morgen kveld så tenke jeg skulle teste for sikkerhets skyld. Har INGEN symptomer jeg, bortsett fra at jeg er trøtt, men det er jeg ofte uansett... Men det er egentlig litt rart for jeg pleier å ha mensmurringer ca 1 uke før mensen, spes forrige syklus hadde jeg masse murringer og smerter. Nå kjenner jeg ingen ting! Må innrømme at jeg ikke har de store forhåpningene om å få en positiv test, verken i morgen eller på julaften, men det hadde jo vært knall om den satt på første forsøk! Vet om en samboer som hadde blitt paff da ja. Han har ikke engang spurt meg hvor lenge etter el man kan teste positivt eller når jeg evt vet noe. Han regner vel med at han får høre det, he he.

God jul :)

Skrevet

Heei.. jeg har IKM 26, men jeg føler ingen ting.. før pleide jeg å få ømme pupper og vondt i korsryggen, men nå?? kjenner jeg ingen ting. det er akkuratt som alt er dødt i hele magen.. unntatt at jeg er sliten, og jeg jobber i barnehage, og der er det full rulle hele tiden, men pleier ikke være så sliten men i går når det eneste jeg sulle hele dagen var på et møte med en halv time kjøretur hver vei, var jeg helt utslitt når jeg kom hjem, hoppet rett i senga.. synes det er litt rart.. tenkte å teste meg 24 jeg oxo, hadde vært den fineste julegaven.. kan tru jeg ikke hadde klart å holde munn om det til noen i familiene våre, selv om vi har en liten avtale at vi ikke skal si noe før det har gått tre måneder, for å være sikre... Håper på en nydelig jul!!!

Skrevet

Kanskje det å ikke kjenne noe er et godt tegn også??:-) Forrige pp var jeg SIKKER på at det var klaff. Hadde murringer 1 uke før mens, veeeldig såre pupper. Men mensen kom! Og denne pp kjenner jeg ingenting av de tingene jeg vanligvis kjenner en ukes tid før TR. Så kanskje kanskje! Jeg tester lillejulaften, dagen før IKM. Jeg tenker som så at er jeg ikke gravid nå, så får jeg bare kose meg i jula og nyte litt vin og sånn, og prøve igjenn i januar! Men er jeg gravid, det jeg helst vill, blir jeg kjempeglaaaad! Da er bare spørsmålet hvordan jeg ska skule det for andre, med tanke på øl og vin...hmm.. jaja, det tar jeg når det kommer!

Lykke til alle dere andre!!! ****

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...