Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Fredag 19 Desember?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

84 dager :) Og godt er det!

Skrevet

13 dager igjen =)

Skrevet

33 dager igjen!! Siste dagen på jobb i dag for nå går jeg i permisjon. Har litt ferie tilgode som skal brukes først...så nå skal jeg nyte dagene med mann og barn og lade opp til vi skal bli fire!!

Skrevet

43 dager igjen.

Slimproppen gikk i går...

Skrevet

- 5 dager :(

begynner å bli mektig lei nå. Skal på kontroll i dag, så håper jeg kan settes i gang...kjenner litt murring og rier (tror jeg) nå og da de siste dagene, hadde 2 cm åpning på tirsdag. Så håpe håpe masse på igangsetting i dag =)

Skrevet

11 dager- og masse kynnere og smerter på natten- stod opp i natt for å pakke litt til i bagen, magen var så hard, med stråling nedover mot lysken, og murring i ryggen. Har hatt det sånn i to netter på rad, så blir spennende å se om jeg går til termin;)

Skrevet

61 dager igjen. Nedtellinga er begynt for fullt!

Skrevet

62 dager igjen!! Tiden flyr avsted :-) Gleder oss masse!

Skrevet

- 5 dager. Lykke til mamma`n til Jørgen... Håper du blir satt i gang i dag da! Ser ut til at vi "leder" i å hå kommet lengst. Men her skjer det fortsatt nada:-(

Gutten min er nok en luring;-) Kommer vel som faren tror på julaften...

Skrevet

NULL! Jeg har termin i dag!!! :) HÅPER den skal sett i gang når som helst nå, eeeeer så spent! :)

Masse lykke til alle sammen! :)

Skrevet

har 34 dager igjen:)

gleder meg faktisk til jul og nyttår er over i år.. for da er det ikke så lang ventetid igjen:)

Skrevet

23 dager igjen... altså, en liten evighet..... Men godt det kommer jul i mellom... skal bli en rolig jul med mye soving, gitt.... Er trøtt hele tiden.

Skrevet

27 dager:=)

Skrevet

Her går det på den 10 dagen over termin. jippy. Er svær som en hvalross.

Skrevet

5 dager igjen, som föles som 5 uker!

Skrevet

74 dager igjen:)

Skrevet

29 laaange dager... er sliiten:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...