Gjest glade jul Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Noen som har peil på hvordan man rengjør en madrass?
Makko med to små gutter Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Lillegutt gjorde også det for ca 1 mnd siden. Hadde heldigvis et håndkle under lakenet. -Hvis du ikke hadde overmadrass (denne kan renses, om den ikke går i maskina) på senga, har jeg desverre ingen tips.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 jeg tok madrassen i badekaret, helte på ren grønnsåpe, bladet så ut en del med vann - og gnide med neglbørste mens jeg spylte på masse varmt vann. Lagde sånn hard stråle med dusjen. gikk fint
Gjest glade jul Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Nei, ingen overmadrass, var vel strengt tatt ungen som spydde... Hadde tisselaken men det dekket ikke hodeenden...
Gjest glade jul Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Det ble ikke lukt? Mannen gjorde et forsøk, vet ikke hvilken såpe han brukte, men da er det kanskje håp=) Æsj, utrivelige greier, men vi har vært sluppet billig unna så langt. Noe må man jo regne med...=P
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 nei, lukter grønnsåpe.. gnidde som pokker, såpa inn hele madrassen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå