Gå til innhold

Rare ting dere sa/gjorde i forbindelse med fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at det ikke bare var jeg som gjorde rare ting i forbindelse med fødsel....

Vannet gikk midt på natta, og min føste tanke var at jeg måtte få vasket alt med fostervann før vi dro på føden. -å kjøre alt i en maskin, neida, jeg sorterte klærne og vasket alt med rett farge og tempratur (og jeg rakk det!). Når sambo stod opp, som forøvrig synes det var veldig uttidig å bli vekket for å dra på føden kl fem, satt jeg å betalte regninger...

Nabo'n kommenterte også at de skjønte at de skjønte det var noe på gang... jeg hadde vært ørten ganger i resirkuleringsboksene, og lufta bikkja 3 ganger mellom 4 og 8 på morran...

-Så her var huset tomt for alt som skal resirkuleres, klærne vasket, regningene betalt, gulvene vasket, bikkja luftet etc

På føden fortalte jeg jm at nå var det nok og nå skulle jeg hjem! -Dama var høffelig nok til å svare meg fornuftig før hun snudde seg mot sambo å lo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde egentlig ikkje så mykje rart eg. Mannen min synest det var litt morsomt at eg vekte han med å seie "Eg har vondt i magen, kan du sette på tørketrommelen?" Den einaste buksa som var passe var nemlig satt på vask om kvelden då vi la oss og eg kunne ikkje godt dra bukselaus på føden.

Ellers stilte besteveninna mi (som og var med på fødselen) sprøsmål frå Hvem Hva Hvor store spørrebok (nr 9 om eg huskar rett) fram til ca 20 min før tuppa kom til verda :o)

Skrevet

Hihi, hodet er ikke helt fullt i vett i visse tifeller:P

Jeg klarte å spørre jm, når mini var halvveis ute gjennom en viss åpning, om han hadde masse hår?! Virket grååådig naturlig der og da;) :P

Skrevet

Tja..

Midt i fødselen mellom pressriene så ble jeg plutselig forlegen over at jeg ikke hadde fått barbert leggene mine før jeg kom inn, så jeg beklaget meg ovenfor ene jordmora at jeg fortsatt hadde vinterpelsen på....

Jeg må nok ha sagt masse annet rart for jordmødrene fortalte da fødselen var over at dette var den artigste fødselen de hadde vært med på.. :/

Skrevet

Nr.2 kom i rekordfart.. Da vi kom inn på Ahus sa jeg atte måtte sååååååååååå fælt på do (hodet var på vei ut).. Hehe veldig pressetrang...

Så etter 1 minutt sa jeg til gubben du må dra av meg buksa for nå kommer hu... Så der sto jeg da med buksa på knærna i heisen på Ahus og tok imot snuppa.. haha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...