Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Et ektepar hadde lenge prøv å få barn. (trodde de) Gikk til legen og spurte om råd og hva grunnen kunne være for at hun ikke ble gravid. Legen undersøkte, og prøvene viste at det ikke var noe iveien for å få barn. Så spurte legen, hvor ofte har dere sex da? De ser ut som to spm? Skjønte ikke hva han mente. Ja, hvor ofte er "han inni deg". De skjønner forsatt ingentin. Legen forklarer hva de må gjøre for å få barn. Dette ekteparet var altså gift, men skjønte ikke hvordan det skulle gjøres ( til og med dyrene skjønner det) Må legge til at dette ekteparet hørte til en streng sekt, der sex ikke var lov å nevne. (ikke tv heller) men likevell ? ? ? Når du skjønner det, så brude jo..... ja... sier ikke mer.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Det må ha vært en streng sekt ja. Men at de ikke skjønnte hvordan det skullee gjøres, det burde alle skjønne
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 VANDREHISTORIE... (hørt om det?)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 DETTE ER IKKE TULL, KAN FAKTSI BEKREFTE DET
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Denne vandrehistorien har jeg fått mail om før....
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Bare tull. Tidenes morgens mennesker har visst,. uten [ bli fortalt, hvordan man penetrerer.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Å penetrere er et like naturlig instinkt som å bæsje når man er dritatrengt eller pille ut buser når nesen er full og man knapt får puste.. For en teit historie. Å penetere er et instinkt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 Nettopp. Dyr og mennesker vet da hvordan man avler.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 haha, tror dere at sektmedlemmer ikke har sex?? Sex er skapt av Gud, og er da like deilig for sektmedlemmer som for andre dødelige.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #13 Skrevet 18. desember 2008 Faktisk tror jeg sektmedlemmer puler mer enn andre, for de ser jo ikke på tv danser ikke, spiller ikke krot osv. Så hva skal de gjøre liksom.. De puler selvsagt. Derfor de har så mange unger også.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #14 Skrevet 18. desember 2008 Ja, og hvorfor ikke? Ingen har monopol på sex.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #15 Skrevet 18. desember 2008 Denne familien vet iallefall hvordan man lager barn: http://www.duggarfamily.com/
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #16 Skrevet 19. desember 2008 Okei, HØR HER: Jeg led i flere år av en psykosomatisk lidelse som umuliggjør penetrering. Dette fordi angst gjør at musklene i underlivet ufrivillig trekker seg kjempehardt sammen. Ble frisk gjennom dette nettstedet: vaginismus.com. Dersom dere ikke tror meg kan dere lese selv. Vi hadde sex på alle andre måter enn ved penetrering, ikke fordi vi ikke forstod hvordan vi skulle gjøre det, men fordi kroppen min ikke lystret. Og vær så snill: Vis meg litt respekt nå, dette er et utrolig skambelagt tema, jeg orker ikke at noen skal slenge drit om det vondeste jeg har vært gjennom.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #17 Skrevet 19. desember 2008 Så hvorfor legge det ut på et anonymforum?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #18 Skrevet 19. desember 2008 Det er da ingen som er ute etter å erte folk som ikke tør å ha sex...? Det være seg de som har blitt misbrukt, har misdannelser, smerter eller fobier. Dette er snakk om noen som formodelig ikke visste hvordan man gjorde det! Som forøvrig er en gammel vandrehistorie jeg kan huske å ha hørt for sikkert 15 år siden på barneskolen. Urban legend.. Du som skulle bevise det.. Bring it on!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå