ana baroma Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg skal villig innrømme at jeg av og til glemmer den lærdommen jeg fikk av erfaringer - men mor til min stesønn er ikke det spøtt bedre, hehe. Guttungen var syk i går (feber + influensalignende symptomer), ikke på skolen i dag, men besøk med tilhørende herjing i ettermiddag var ok. Så fikk han feber... massevis av den! Sånn er det hver gang, han er fin om morgenen, og slipper løs fra senga aaaalt for tidlig, så tar det desto lenger tid å bli frisk vil jeg tro. Hvor jeg vil med innlegget? Jo, huske det til snupps blir syk sånn at jeg ikke går i samme fella! Hun er 16 mnd og har hatt feber en gang, så jeg har ikke fått prøvd meg så mye som sykemamma:)
NoDoubt Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Min erfaring er når barna begynner å bli friske så er det ikke alltid like lett å holde de i ro. Eldste jenta vår på 4 1/2 år fjernet nettopp mandlene. Da skulle hun holde seg i ro i 14 dager. Det var en utfordring spesielt siden hun har ei skyhøy søster på snart 3 år. Men jeg skjønner hva du mener;-)
ana baroma Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 Joda, jeg er med på den der, men jeg hadde vel kanskje ikke lagt opp til besøk og herjing når ungen var syk kvelden i forveien og ikke akkurat var i storform. Ikke kritikk til mor altså, jeg vet at han trykker på noen knapper når han er hjemme hos henne, hehe. Han forsøker seg med de samme knappene her, men de funker ikke her, haha. Men jeg MÅ forsøke å huske på dette her selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå