Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Noen som har vært hos fame og tatt bilder? Har bestilt meg time nå, men ut i fra prislisten virket det som det det var rundt 2-3000 for de minste bildene??
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Vi har brukt Fame både ved familiebilder og i til bryllupet... Vi er storfornøyde med dem! De er dyre, men fantastisk flinke og absolut verdt pengene! :-)
♥ anonym♥ Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Vi var der og det anbefaler jeg virkelig IKKE! bildene ble ikke bedre enn jeg kunne tatt selv, og sinnsykt dyrt for bildene. en cd med bildene men ikke rettigheter, så du får ikke kopiert de koster 5000 kr. cd med rettigheter koster 15 000 kr.....!!! helt sykt. vanelige fotografer tar like bra bilder og en en 10 del av prisen, og de har kule studioer de å. kan ta akkurat like bilder. ble så skuffet når vi var der å det anbefaler jeg ingen.... (gikk dit pga mye ros på dise sidene......)
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2008 takk Bestilt meg ny time hos en kamerat av meg som er modellfotograf, der betaler jeg 1500 for 6 bilder eller 3000 for 12 bilder Men går vel til fame forde... får jo ett gratis bilde og ungen kan jo komme ut i mellomtida ;-)
LilleBebinMammanSin Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har vert der to ganger.. første gangen var jeg alene.. og skulle ta bilder.. men jeg måtte jo fåreslå ting selv.. og bildene ble egentlig bare helt ok.. ikke HERREGUD så bra liksom.. så var jeg og samboer der (ikke spør hvorfor jeg dro dit en gang nr 2, da jeg egentlig ikke var fornøyd... d ble jo bare sånn) å jeg sa at.. gjør det så utradisjonelt, så romantisk du bare greier.. bare si hva vi skal gjøre, og vi gjør d! og vi gjore det som du ser på alle andre bilder.. springe mot kamera.. ligge på gulvet ansikt mot ansikt.. snurre rundt.... drit kjedelig... og jeg ble eeeeenda mere skuffet. kreative er d ikke vertfall... så nå... skal jeg aldri dit igjen... og hva er det med at d ALLTID må ha den kritthvite bakgrunnen da? nei nei nei... veldig kjeldig....
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Vi var også på Fame og tok bilde, og jeg var kjempeskuffet! Tok de samme bildene som alle andre, springer mot kamera, alle ligger på gulvet osv, og etter 15 minutter kasta de oss nærmest ut!! Bildene var helt ordinære, vil absolutt IKKE anbefale Fame!
ipeggy Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Vi har vært hos Fame og tatt bilder, og ble veldig fornøyde. Jeg hadde på forhånd bestemt meg for noen av positurene jeg ville ta bilde av, og det var i grunnen de bildene vi endte opp med å velge også (tre bilder - ett gratis og to stk til kr 700 pr stk). Gleder meg til å få bildene over nyttår!
Lykkelig 2 barnsmor Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Dere som bor på Østlandet, så anbefaler jeg Sjarmstudio på Bjørkelangen. De er fantastisk flinke. Jeg har vært der to ganger, og skal ta nyfødt bilder der nå i januar. Så det gleder jeg meg til. Gå inn på hjemmesiden deres å se litt. www.sjarmstudio.no.
*juble juble* Skrevet 20. desember 2008 #9 Skrevet 20. desember 2008 Vi har tatt familiebilder der to ganger, og er veldig fornøyd. Du betaler for opplevelsen, bilde med ramme. Men jeg er syns det dyrt!! minste bilde ink. både ramme og posportur koster 3800 kr. det er for mye! men det er mange tilbud hvor du får med ett innrammet bilde og gratis fotografering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå