iselinm84 Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Eg er 11+6 uker på vei så er straks ferdig med første trimester:):):) men no har eg fått litt stikking i magen, helt øverst til venstre og noen ganger på begge sider. det kommer og går. Er ikke direkte vondt men ubehagelig. Noen som veit ka det kan være??
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 altså..hvis dette er nederst i magen og ved lysken og på begge sider er det voksesmerter..ligamentsmeter..det kan du ha hele svangerskapet...hvis dette e over navelen så har jeg ikke peiling...kanskje ringe til legevakta og spørre hvis det er over navelen da...er det under er det helt sikkert voksesmerter..det kan kjenens ut som små støt iblandt.
iselinm84 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 Ja det virker som det er voksesmerter! Har snakke med flere nå og de opplevde det samme. Takk:)
20feb11 Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Hei:) jeg er i uke 23 nå.. Har også opplevd stikking øverst i magen i ny å ne.. tror det er normalt, har hørt flere har det på samme måte.. man blir vell bare litt ekstra skeptisk når det er et lite barn inni.. skremmer oss liksom litt ekstra opp om vi kjenner noe vi ikke har kjent før.. men kroppen er jo i stor forandring, og det vil jo merkes litt forskjellig fra person til person:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå