Gå til innhold

hva tror dere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

den siste syklussen min har vært veldig rar.. el to uker for seint og tr bare 1 uke etter el,,,,, MEN så har ikke alle symptomene som jeg hadde før tr forsvunnet, jeg føler meg gravid (har ikke gjort det før). jeg har blødd mye mindre en elles, hadde VELDIG vondt i magen litt etter jeg begynte å blø men etter tre timer var det helt borte.. kan det ha vært festesmerter og en blødning?? det er nå 1 uke siden jeg begynte å blø.

mine symptomer er:

hodepine

kvalm

stikkinger i magen/tissen

murringer

spenn i tennene

trøtt

svimmel

noen synspunkter?? venter på tester i posten.. jeg tenker sikkert bare så mye på baby for tiden at jeg håller på å bli gal.. men lurer bare på om det er en sjangs for at det er spire i magen min....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noen som har en mensliknende blødning når de er gravide, så det kan jo hende at du har en spire i magen. Hvis du akkurat har sluttet på hormonprevansjon så kan syklusen og kroppen bli litt rar av det, men håper at du er gravid:) Blir spennende når du tester:)

Skrevet

det er 7 mnd siden jeg sluttet på pillen så trodde at kroppen hadde stabilisert seg til nå.. var derfor jeg syns det var så rart at det skulle bli sykluskrøll nå.. men forstår ikke hvorfor jeg hadde så sterke smerter i magen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...