Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Og i kveld brøt samboer skikkelig sammen...han begynte hikste og gråte og forsvant ut...nå er han ute og kjører et eller annet sted.... Får så dårlig samvittighet.....Hva kan jeg gjøre for og lette det litt for han..? Og vi har ikke sagt noe til barna enda, når bør vi gjøre det..? Gruer meg, synes det er grusomt og tenke på det vonde jeg påfører de, og at jeg i verste fall ikke skal se de mer en annen hver uke.... Noen med lignende erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Huff, føler virkelig med deg. Har nettopp vært gjennom det samme. Antar at du har en god grunn til å gjøre det slutt, så da må han bare få tid til å fordøye det. Vet ikke hvordan det går her, for han er bare stille sammen med meg nå, snakker bare såvidt med mekler. Vårt barn er så lite ennå, så der kan jeg ikke komme med råd.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Ring han få vel, si du ligger naken i senga og vil gi han en siste sex akt. Da kommer han. La dere dele den fine opplevelsen og se på det som en fin avslutning. Dette er et godt tips.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Må dere gi en oppløst familie i julegave til ungene. Greier dere ikke å vente med det til over jul? Ikke ødelegg jula for barna med å fortelle det nå.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Har selvfølgelig ikke tenkt til det da.....er jo ikke helt lost heller....! Ingen jul som blir ødelagt her..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Det går an å fikse et ødelagt forhold, men det er mye arbeid. Hva med å ta sjansen på å fikse det som er ødelagt?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #10 Skrevet 19. desember 2008 i noen tilfeller er det dessverre det..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #11 Skrevet 19. desember 2008 Ehhh... Tror du ikke barna merker om mannen din er helt knust? Selvfølgelig blir jula ødelagt av det her! Og til deg som mente at det å lokke med sex er ok, hva tenker du med a? Tror du ikke menn har følelser? Ikke alt kan løses ved å knulle vet du! Herrefred folk er dumme ass!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #12 Skrevet 19. desember 2008 Enig i det med sexen...Når det kommer til om barna merker noe, så klarer han faktisk og holde tilbake tårene når de er tilstede..eneste vi sier om de lurer er at pappa ikke er helt i form...og dèt er jo sant!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #13 Skrevet 19. desember 2008 Barn merker mer enn vi tror. Det ser jeg på meg selv. Jeg skjønte ikke alltid hvorfor jeg følte som jeg gjorde da jeg var liten, men da jeg ble voksen har flere ting gått opp for meg. Og det er ikke koselig i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #14 Skrevet 19. desember 2008 Det forstår jeg, men liten vits og fortelle noe nå rett før jul da....får heller prøve og late som alt er normalt den tiden....
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #15 Skrevet 19. desember 2008 Derfor burde du ha ventet til etter jul med å fortelle mannen. Da hadde jo begge dere sluppet å være "rare" ovenfor barna.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #16 Skrevet 19. desember 2008 Han har skjønt det selv for en stund siden da..er ikke bare og vente med sånne ting....
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #17 Skrevet 19. desember 2008 hvorfor er forholdet over?, viss jeg kan spør da... er ikke meningen å grave alså...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #18 Skrevet 20. desember 2008 Det er nok ingen verdens ting du kan gjøre for å lette det litt for han. Jeg er i HANS situasjon nå, og det er ingenting mannen min kan si eller gjøre for at jeg skal føle meg bedre. Han sier han trenger tid, og det skal han få. Derfor flytter jeg ut i dag. Vi skal klistre på oss et smil de dagene vi skal bort til familie i jula, men utenom det, tror jeg ikke jeg kommer til å være mye hjemme. Hilsen dame 32 uker på vei
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #19 Skrevet 20. desember 2008 Stakkars barna!! De kommer vel alltid til og tenke at mamma og pappa dro fra hverandre i jula. Selv om dere ikke skal være sammen pga barna sin del, så kunne dere ordnet opp for lenge siden, når det begynte og skje ting kanskje?? Jeg for min del har ordnet opp med samboer mange ganger. med det er fordi jeg vet vi elsker hverandre så utrolig høyt!! Elsker du han ? og elsker han deg like mye? Hvis dere gjør det, så finn ut av det, ikke bare sitt hos familien og se dum ut, det kan bli forseint når du først har flyttet ut, hvis du virkelig elsker han.. Fortell det til han hva du føler. og få vite hva han føler over for deg, da kan kanskje ting løse seg litt mer?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #20 Skrevet 20. desember 2008 Oisann, jeg er i akkurat samme situasjon som deg - akkurat samme!!! Grusomt, jeg som vil gå, har to små barn, alt på stell, men bare ikke mer å gjøre. Jeg skal vente til januar med å sette standpunktet, selv om jeg allerede har gjort det. Og det værste er barna, men jeg tviler sterkt på at de har det bedre slik som dette. Mamma er ulykkelig, veldig, det har de ikke godt å leve med. Må si at jeg gruer meg til fordelingen, tror han vil ha 50%, det er fryktelig vanskelig å godta... Eva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå