ApriIbaby Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Leste om fosterets utvikling uke for uke...og leser at nyere forskning tyder på at dette kan være skadelig...... Helt annen infor enn jeg har fått fra andre steder. Hvor pålitelig er informasjonen her. Kilder?
Snupp@ med 3 barn Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Kan iallefall fortelle deg at jeg hadde kraftig influensa når jeg var 11 uker på vei. Ingen skader her:)
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 ikke heldig med feber første tre mnd - men det betyr ikke at det ikke kan gå bra:-)
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Eneste jeg vet at feber i svangerskapet skal alltid kontrolleres med febernedsettende for feber er ikke bra for babyen. Uten om det så har jeg aldri hørt at influensa er skadelig for babyen.
Gjest amandine Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 influensa, lungebetennelse, bihulebetennelse, omgangsyke og 2 antibiotikakurer her de første 8 ukene... Høy feber og redd for lillebror, men det var ikke noe å bekymre seg for, sa de på sykehuset. Og det gikk nå helt greit! Slapp av og pass på deg selv, det er ikke så mye du kan gjøre fra eller til om du alt har influensa...så prøv bare å være snill med deg selv... God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå