SuperGlad Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 jeg er på kjøkkenet rett utenfor soveromsdøra til ungene, å minstn på 15 mnd våknet. Først ropte han:; maaaaaamma. BÆSJ utallige gang før jeg tok han med på badet så han fikk gå på do. Å han pressa skikkelig, så han hadde nok ikke kjent at han egentlig måtte på do. 5 min etter jeg har lagt han hører jeg et lite dunk, å et halvt sekund etter sier han: mammmmaaa? Han vet jeg kommer inn for å hente smokken :-) Nå står han i senga å roper bæsj igjen.... Han kan da ikke tvinge seg selv til å bæsje enda en gang bare for å komme ut av senga?! Utspekulert allerede :-) Jeg fortsetter bare å lage karameller jeg :-)
Mazza** Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 hehe da har han kommet langt.....min på 15 mnd kan ikke si ordet engang han og han har faktisk aldri ropt fra senga, bare setter i å bælje når han våkner...bortsett fra en gang som han tok tak i babycallen og sa...titteiiiii...hmmm spørs om ikke poden din allerede er utspekulert da ja...
SuperGlad Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2008 :-) Han har bæsja på do siden han var 11 mnd, så han lærte seg det ordet ganske kjapt :-) å i dag slo han faktisk på dorullen da han var ferdi ha ha ha :-) Han driver enda på å sier han skal bæsje da... Eller skifter på det å øøøøscht som betyr tørst... Må da være grenser på hvor mye vann ungen skal drikke også...
Anne-B. Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Hehe, artig, det gjorde vår eldste og, hun stod i senga og ropte "bæsja!" etter at hun hadde lagt seg. Bare tull og fanteri for å få komme opp.
Makko med to små gutter Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Å manipulere sine foreldre begynner jo ungene med straks de kommer ut av magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå