missmam Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg blir som sakt alene med en to åring og en baby... Lurer på hvordan samværs ordning som er normalt og om noen som har noen erfaringer eller råd å komme med?
SuperGlad Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 jeg er alene med ei på 2,5 å en på 15 mnd. frem til minsten var 1 år hadde kun størsta vanlig samvær, annenhver helg og en dag i uka. Pappan kom nesten daglig i en times tid for å hilse på minstn siden det er anbefalt hyppig samvær når de er så små. Da minsten ble året begynte vi med en natt til pappan samtidig som søsteren var der hans helger. Nå har pappan dem begge to annenhver helg og en dag i uka.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Er det samme bf? Her er det det, og vi har nettopp vært og diskutert dette. Her kommer bf til å komme på besøk i helgene. Han får anledning til å være litt alene med barna, men mest må jeg være tilstede pga liten baby. Har ikke fått babyen ennå, så vet jo ikke hvordan det går. Han skal forresten ta 2-åringen ved anledning eller behov, men ikke noe fast planlagt.
missmam Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2008 Ja, det er samme bf... Venter baby 2mars... Men jeg lurer også lit på netter.. Vil gjerne at han er her en natt inni mellom.. trenger ikke sove samme seng.. Men slik at baby blir litt vant til pappa som omsorgsperson og at jeg kan fp litt avlastning om natten/morran også... Dagene mine blir nok travle og slitsomme den første tiden.. tenker på at jeg mp jo ha overskudd til mine søte små...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Det er vel opp til dere å avtale. Her skal bf overnatte i ekstraseng i leiligheten. Så han blir gjerne 2-3 dager. Da er jeg fri til å gjøre som jeg vil. Men vi har et veldig nært samarbeid da, og da vet jeg jo ikke om dere har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå