Gå til innhold

sammen eller alene, planlagt eller "uhell"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert vært flere tråder om dette temaet, men nå er JEG nysgjerrig. Er dere sammen med barnefar/mor, og var barnet deres planlagt? Og hvorfor er dere evnt ikke sammen med barnefar/mor, og hvordan ble dere uplanlagt gravid? Og sist men ikke minst, har du/dere barn fra før?

jeg:

sammen med bf, nøye planlagt barn, ingen andre barn utenom vårt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og samboer planla å bli gravide :) Vi har bare det ene barnet, og er sammen fremdeles :)

Skrevet

Jeg er ikke sammen med bf, men vi er gode venner. Er gravid igjen, planlagt før bruddet, fordi vi ville at barnet vi har fra før skal ha søsken.

Skrevet

Er gift med faren til våre 8 godt planlagte barn.

Skrevet

jeg sammen med barnefar.... barnet planlagt, han har en helbror, en halvbror og halvsøster. Alle fire mine barn....(siste mann ankommer hvis alt går bra i april....

Skrevet

Er gift og med planlagte barn

Skrevet

Jeg er ikke sammen med bf. Han er min tidligere samboer, men flyttet ut for et drøyt år siden. Etterpå hadde vi et par perioder hvor vi var litt nærmere hverandre igjen, og på en slik "gjestevisitt" ble jeg uplanlagt gravid. Har barn på 9 år fra tidligere forhold. Bf har ingen barn fra før.

Skrevet

Gift med barnefar. Tre planlagte barn. Nr fire på vei - ikke planlagt! Vi kan egentlig ikke få barn ;-) De tre første er prøverørsbarn....

Skrevet

grattis anonym 22.11:) så heldige dere er som får noe så etterlengtet!

juleklem fra HI

Skrevet

planla sammen med bf å få den nydelige lille jenta vår som kanskje iløpet av neste år blir storesøster ;)

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Vi er samboere. Førstemann var ikke planlagt, slurvet nok litt med prevensjon i en periode. babyen i magen var planlagt.

Skrevet

Vi hadde akkurat blitt enige om å prøve på nytt (etter å ha vært fra hverandre i 8 mnd) og jeg ble gravid med en gang. Ikke planlagt. Vi er nå forlovet og har vært sammen i 5 år til nyttårsaften (hvis man ser bort i fra de 8 mnd)..

Skrevet

Ikke sammen med bf, fant ut at jeg var gravid etter at det ble slutt. Gikk på pillen, så ikke planlagt. Men er glad for at jeg har beholdt det. Ingen barn fra før!!!!

Skrevet

Vi er samboere, uplanlagt, ingen andre barn.

Skrevet

vi er sammen med ett uplanlagt barn (ble gravid på ppille), vi har ingen barn fra før

Skrevet

Ikke sammen,gikk tilbak t kjærringa.....han har 2 fra før.Jeg hadde 3 fra før...å nå en hel gjeng tilsammen

Barnet var ikke planlagt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...