Gå til innhold

Feil lengde på bim sine sider


Krizi

Anbefalte innlegg

Jeg var på en tidlig UL i dag, og barnet var målt til 54mm. Utifra det sa de at jeg var 11+6 på vei. På disse sidene står det at barnet blir 7cm denne uka, det er altså feil.

 

Da jeg opprinnelig fikk en termin utifra siste mens, ga også bim meg én dag senere enn hva både fastlege og sykehus gjorde...

 

Bare til opplysning for den som skulle lure! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at de skriver gjennomsnitts lengde og vekt. Noen er litt større og noen litt mindre. Dette vil dere oppleve gjennom svangerskapet. Alle barn er ikke like. Ta størrelse og vekt som ca. Ditt barn kan være midre/større både på lenge og vekt.Babyverden opprerer med annen vekt og lende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Mitt inntrykk er at de ligger en uke i forkant her på BIM. Jeg er for eksempel i min 14. uke nå, altså 13 fullgåtte uker og 2 dager. BIM skriver at jeg er i uke 14. Greit at de skriver uke 14 i stedet for 14. uke, men dumt at de også tar med feil mål... Har derfor sluttet å se på intromeldignen...

 

Jeg går utifra at det er BIM som tar feil i og med at både gynekologen min, legen min, andre nettsteder og bøkene mine stort sett opererer med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...