Gå til innhold

Jeg var førstemann til ulykke istad..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff:-S

Ung jente, og bilen veltet rundt i grøfta..

Jeg kom i motsatt kjørefelt da, og det tok en liten tid før jeg faktisk skjønte hva jeg skulle gjøre:-S Var sikker på at vedkommende hadde omkommet jeg, så jo så stygt ut!

Heldigvis ble hun ikke alvorlig skadet, men var tummelumsk og blødde litt her og der da.. Stakkar.

Skikkelig ekkel opplevelse!! Men, helt utrolig og klar man blir i hodet, og hvordan HLR ferdighetene bare står klart foran deg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Uff, så ekkelt da =(

Men bra hun ikke var hardt skadet=)

Jeg har helt noia for ulykker, som tydeligvis forfølger sambos familie. Både sambo og svigerfar har vært i alvorlige ulykker, og flere i familien har kræsja og havnet på sykehus osv...

Skrevet

Uff, dette er noe jeg virkelig håper jeg aldrig kommer ut for. Så utrulig flott at du tok ting med fatning og klarte å huske hva man skal gjøre. Og så inderlig godt at alt gikk så bra tross alt med jenta. Men hvordan er det med deg nå da?

Skrevet

Oi oi, det er litt av en påkjenning å være vitne til og førstemann på ulykkesstedet!

Godt du holdt hodet kaldt og husket kunnskapen. Det er utrolig hvordan hjernen kobles på autopilot når krisesituasjoner oppstår!

Har opplevd 2 ulykker i mitt liv, hvor jeg så kræsjen begge gangene. Førstemann på plass og den siste var en dødsulykke.....absurd, men reaksjonen kom ikke før flere timer etterpå. Men da kom den til gjengjeld......

Lurt å snakke om det og få ut reaksjonen. Den kan komme i etterkant.

Sender deg digre klemmer!!! Du var kjempeflink!

Skrevet

Off, dødsulykke:-S:-S

Ja, det går bra med meg.. Men, skjalv i knærne og dirret i stemmen når jeg møtte venninnen min rett etterpå!

Bare SÅ glad det gikk bra med henne.

Folk er så stresset i julen, det kan få fatale følger.. Vi MÅ ta det pent i trafikken.

Gode klemmer tilbake Attpåklatten:)

Skrevet

Takk for klemmer:-)

Ja, jeg tenkte på deg isted. Var ute og kjørte på vei hjem fra massasje. Avslappet og fin i kropp og sinn. Og ble egentlig litt satt ut av alt stress som trafikken faktisk er! Typisk når man er helt på relaxedstadiet selv.....

Det er utrolig fort gjort......en mobil, et barn i baksetet, mye som kan distrahere.

KJØR PENT - NOEN ER GLAD I DEG:-)

Skrevet

Takk for klemmer:-)

Ja, jeg tenkte på det isted. Var ute og kjørte på vei hjem fra massasje. Avslappet og fin i kropp og sinn. Og ble egentlig litt satt ut av alt stress som trafikken faktisk er! Typisk når man er helt på relaxedstadiet selv.....

Det er utrolig fort gjort......en mobil, et barn i baksetet, mye som kan distrahere.

KJØR PENT - NOEN ER GLAD I DEG:-)

Skrevet

Her lagres det i hytt og gevær ser jeg! Skrev at jeg tenkte på deg isted, men det skulle stå det. Og da jeg rettet så kom begge inn!! Trykket lagre kun en gang! Hmmm...............Uansett............Noen er glad i deg!!!

Skrevet

Du var kjempeflink! .. Ville bare si det her også..

Masse klemmelemmer fra meg..

Skrevet

huff, husker tidligere i høst hvor vi kjørte til flyplassen tiiiidlig på morraen og det lå er person i veibanen. Da fikk jeg virkelig panikk - løp bort og fikk ikke liv i personen - "heldigvis" var personen bare sterkt ruset og ikke død :S helt utrolig at hun ikke hadde blitt påkjørt der hun lå - kledd i svart, bekmørkt ute og veilysa påmotsatt side av veien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...