Gå til innhold

noen som kan se hit litt? haster

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sakkyndig sin avgjørles som retten legger vekt på når de skal besteme hvem som får foreldreansvaret?

Så vis sakkyndig legger vekt på at far er best så betyr det egentlig flyttning? og at avgjørlsen er i grunn tatt før rettsaken?

hilsen en frustrert mamma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det vært slik at sakkyndig kunne "forutse" resultatet. Virker som om rettssaken bare er en formalitet.

Skrevet

Det er ett av flere momenter - hadde det vært avgjort hadde det jo ikke vært noen vits i sak...

Men foreldreansvaret er jo ikke det samme som omsorg da..du roter noe med begrepene her..ta en prat med advokaten din

Skrevet

Han vil ha foreldreansvaret pluss at barnet ikke skal se meg! er det det hele handler om i denne saken så tror ikke jeg roter med noe her!

takk for svare. får ikke taki advokaten for han er opptatt frem til jule ferien, derfor spurte jeg her.

Hvor stor sansynlighet er det for at retten ikke tar sakklyndig sin side?

Beklager teite spørsmål

Skrevet

Uansett kan han ikke nekte deg å se barnet ditt. Nå vet jeg ikke om du har problemer med for eksempel rus eller andre ting, men hvis du er normalt skikket som mor, og bf prøver å nekte deg å se barnet, vil han nok få seg en overraskelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...