Meg og 2 små i magen : p Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Hallo,hallo I kveld har vi vært på gyn avd på A-hus pga en blødende cyste. Fikk derfor en ul og der så vi to bakende hjerter Har jo hatt det i bakhode siden de satte inn to egg, men det ble alvor nå gitt. Dog kvaliteten var ikke den beste på de to eggene, men det gikk jo over all forventning dette
Mammatiltoprinser Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Oi så morro. spennende med to da.
Lykkelig mor til tre Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 så spennende Har selv satt inn to egg og er gravid. Skal til ul 7 jan. Blir spennede
Musemor med tre søte små Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Gratulerer med tvillinger ;-)
øynesomtinntallerkner Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Jeg så to hjerter som slo i dag! Vanvittig. Dette er bare overveldende. Må ha ny bil.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Hehe...det var det første vi tenkte når vi fant ut at det var to der om mandagen og.. nå må mondeoen vike for en caravelle... Langt på vi er dere med to? Jeg er 9+0 i dag... Har hatt ICSI..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå