Gå til innhold

DIB-treff i Oslo 17 januar!!


-carina-

Anbefalte innlegg

Litt tidlig enda, men da kan dere skrive det på kalenderen...

 

Lørdag 17 januar drar vi i gang et lite januar-DIB-treff på Junior Lekeland på Haugenstua i Oslo! Møtes der fra klokka 14.30...

 

Se her for mer informasjon om Junior:

www.juniorlekeland.no

 

VELKOMMEN!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte også å ta med pappaen og storebroren...

Synes jo nesten at storebror må få lov til å leke litt på lekeland også, men jeg kan ikke ha begge to der alene siden storebror foreløpig er litt tøffere enn lillesøster! Ulempen med å ha med storebror er at han er veldig glad i mamma da, så vi får se hvor mye jeg er nødt til å bli med han... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Labambie: Synd du jobber... :o(

 

Nikitta: Det kan jo være litt kaldt ute... Det er ikke så veldig stort der inne, så jeg synes at vi kan gå inn og bort til baby-lekeområdet som er inne... (Det er rett innenfor kafeen). Så kan barna bevege seg litt mens vi venter... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig carina! Vi går inn på det rommet og venter. Jeg hadde jo ikke tenkt på at det faktisk er vinter ute og kan være kaldt å stå ute og vente :o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kommer inn så må du betale i inngangsdøra... Og så er det en garderobe der du tar av deg jakke og sko... Det er bare et stooort rom oppe, du har en kafe, endel bord og innerst så er det et lekeområde for de minste barna. Bak der går trappa ned og der er lekeområdet for de store barna... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg ikke det skal være noe problem å finne det rommet for de minste barna, så da treffes vi der neste lørdag ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Denne må til toppen!! :o)

Skal bli hyggelig i morgen!

Jeg har med storebror og pappa også, men det blir vel til at de farter omkring nede, så ser kanskje ikke så mye til dem... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var i dag det ja.... Hadde helt glemt dette jeg.

Før kunne jeg skylde på ammetåka, kan jeg skylde på jobbetåka nå eller??

 

Har vært på aketur i dag vi, det var skikkelig gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...