Gå til innhold

Silje & Silje - tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snupp:)

Har du fått time hos gyn, eller venter du med å bestille til etter nyttår? Så spennende at du ikke har fått TR enda, tok du ikke blodprøve for å måle hcg hos legen?

Sylusen min er litt irriterende for tiden, for EL kommer så sent, og da kan det hende at jeg får alt for kort lutealfase. Men det er ihvertfall 5 dager siden EL, så får jeg håpe at TR ikke kommer med det første..

Har ikke snakket noe mer med Marius, venter med å ta det opp til etter nyttår. Da holder jeg min del av avtalen, så får han holde sin;)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*snufs* du kom aldri jo;)

Dytter opp ihvertfall

Skrevet

dytt

Skrevet

Heiii:o)

Lagd ny tråd du a! Hehe..

Er her jeg vettu, bare glemt vekk hele BIM.. Hehe..

Nei har ikke det enda. Vi har bestemt oss for å bestille på nyåret. Orker ikke stresse med det nå:o) Nei legen gjorde ingenting?! Skjønte meg ikke helt på han. Men skal kontakte fastlegen til Morten:o)

Hmmm, kjedelig at din er irriterende da.. Skal ikke være sånn vettu..

Okei, håpe han gjør noe da:o)

Gaven kom ikke idag eller?!

Klem

Skrevet

Hehe, går vel ikke an å glemme bim!!!??;P

Er nok like greit å vente til nyåret ja. Hvis Marius går med på å sjekke seg, så kommer vi til å holde på med utredning og medisiner samtidig vi da:)

Nei, det er etter jeg gikk på pergo at den ble sånn.. Men får vel bare holde ut, hehe.

Dumt den ikke har kommet, men de har vel mye å gjøre. Satser på at den kommer til jul:)

Klem

Skrevet

Nei det trudde ikke jeg heller.. Hehe..

Vi syntes det, for orker ikke det maset nå før jul. Også har vi jo mye i vente med tanke på pappa.. Åååå, det hadde jo vært moro da. Slå følge:o)

Håpe det ordner seg da..

Ja vi får satse på det:o) Venninna mi sendte fra Mosjøen i helga og den har heller ikke kommet. Jeg sendte til hu på tirsdag og den kom igår. Merkelig:p

Du gjør nå da?

Jeg venter på at pizza deigen skal heve seg ferdig:o) Skal lage pizza snurrere:o)

Klem<3

Skrevet

Ja hvordan går det med pappan din?

Jaaa, gå gjennom alle erfaringene samtidig:) Tror at jeg får med Marius, så det blir nok sånn;)

Merkelig at det skal være sånn ja;P

Nå er jeg på jobb. Straks ferdig, blir deilig med helg.

Skal du noe gøy i helgen?

Klem<3

Skrevet

Det går sånn der. Han er veldig mye sliten og orker ikke stort. Så blir spennende framover ja..

Hadde vært moro det da. Tenk, TENK om vi blir gravide samtidig da.. Så koselig det hadde vært:) Så bra at du får med Marius, er vel på tide igrunn. Hehe..

Jepp er merkelig..

Skal bare være hjemme i helgen.. Du da?

Klem<3

Skrevet

opp

Skrevet

Uff, stakkars:( Har han fått transplantasjon? For han ventet på det, eller tar jeg helt feil? Håper han blir bra!

Ja TENK om vi blir det, det hadde vært så utrooolig koselig!!!!:)

Gleder meg til januar, hehe;)

Hatt en fin helg? Det har jeg.. På lørdag var jeg på julebord med masse venner, og i går var jeg i familieselskap.

Nå skal jeg sove fordi jeg skal jobbe i natt. Snakkes kanskje i kveld:)

Klem<3

Skrevet

Det skjer på nyåret. Han skal få nyre av mamma:o) Nope, han venta på det. Vi satser også på det, men det blir en lang tid. Han må være nesten 3 mnd på sykehuset:(

Hehe, gleder meg å til januar:o)

Jepp har det. Kost oss og fått unna litt her. Idag har jeg ommøblert og vaksa:) Deilig det siden vi reiser på onsdag.

Høres ut som om du har kost deg å:o)

Okei, ja det gjør vi sikkert:o)

Klem<3

Skrevet

Så flott gjort av mamman din!:) Får håpe at alt går bra med transplantasjonen, og at han blir helt frisk igjen! Kjedelig at han må være så lenge på sykehuset, men hvis han blir ba igjen, så er det jo verdt det!

Så flink du har vært som har ordna og styra i dag:) Du ommøblerer stadig vekk du;)

Gjort i kveld da?

Klem<3

Skrevet

Vi satser på det:)

Hehe, ja jeg gjør det. For om jeg gjør det så vasker jeg bedre å! Hehe..

Igår kveld bare slappet vi av, la oss tidlig. Morten er på jobb, siste dagen idag. Nå har jeg pakket det vi skal ha med oss i morra..

Du da?

Klem<3

Skrevet

Hei snuppa:)

Hvordan går det?

Fikk du mye fint på julaften?

Tusen takk for gaven, de var sååå fine..

Vi fikk masse fint. Vi fikk fondu, dyner, puter, sengesett, store perle øredobber, kjedet med perle på, spa sett, sokker, vanter, hardangerbestikk (det vi sparer på), + + +

Igår havnet pappa på sykehuset:( Han hostet og det ble helt svart for han. Han hadde feber på over 40 og klarte nesten ikke prate. Han har mest sannsynlig fått lungebetennelse atpå til det nyre greiene:( Og jeg ble syk igår så vi reiste hjem før mamma var kommet hjem fra å kjørt pappa. Og idag har jeg så dårlig samvittighet:( Snufs. Men er ikke noe koselig å være borte når man selv er syk. Jeg har vondt i halsen, nesa og øynene renner. Og idag har jeg nesten ikke stemme..

Klem

Skrevet

Hei snuppa:)

Her går det bra. Jeg fikk masse fint, mobil, kamera, klær, sminke, penger+++

Så mye fint du har fått!!:)

Tusen takk for gaven, deilige votter og kjempefin lipgloss:)

Staaakar pappan din, han er skikkelig uheldig. Håper han slipper å ha det så lenge. Stakkars deg som også har blitt syk. Du må ikke ha dårlig samvittighet, er ikke din feil at du er syk. God bedring snuppa:)

Klem

Skrevet

åååå, hvordan tlf og kamera fikk du? :o)

Ja vi fikk masse fint:o)

Håper han slipper å ha det så lenge. Nå skal jeg legge meg. Hoster sånn tørr hoste så det gjør vondt:o( Snufs.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...