2småkrapyl Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har to barn, på 4 og 1,5 år. Har alltid tenkt at jeg skal ha tre stk. Men er litt mer usikker nå. Et barn på hver forelder når vi er ute og reiser, plass i bilen, huset, mine to barn er aktive og krever mye... osv. Mange tanker som svirrer rundt i hodet mitt for tiden. Jeg vet jo at jeg vil være glad for å ha flere barn når jeg blir gammel og trenger hjelp til alt...men hva veier tyngst? Har dere noen kare meninger om hvordan man bør finne ut av dette???
~sjiraff~ Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Vi har nok bestemt oss for at vi klarer oss med to. Synes det er nok. Hyggelig med mange barn selvfølgelig, men vi klarer oss med to )
Trulte76 Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 jeg hadde alltid tenkt 2 barn helt til jeg fikk 2 da ville jeg gjerne ha 3 Men den 3. kom med en annen far da. men hadde nok fått 3 med min ex visst forholdet hadde vart. kanskje fordi jeg er vant med vi var 3 søsken?
*Lissi* Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Har fire og det går helt fint:-) To på hver voksen, hehe! Tror aldri man angrer på de barna man får, kun de man aldri fikk...
Gjest -<<- Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Jeg synes i hvert fall det høres passe forskrudd ut å skulle få barn fordi man tenker på alderdommen. Det blir litt for indre Sudan, liksom. Om du føler at dere nå, i barnefasen, har nok med to og trives med to, så ser jeg ingen grunn til å anskaffe flere.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 VENT...Jeg har tre relativt tette, og jeg merker tempoet. Mine er også veldig aktive. Vent noen år...la tredjemann i såfall bli med litt avstand til de andre. Det vil UTVILSOMT være en fordel for deg. Bare utifra min personlige erfaring..
piano♫ Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Alderdommen hadde ikke vært noe argument for meg, hvertfall. Men vi har to - og vi vår familie er det definitivt hjerterom, husrom og tid til en til, så her blir det lillebror eller lillesøster om ei stund :-)
OsloMor Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 VI skal ha tre barn, i den grad man kan bestemme seg for slikt. Men, ikke før jeg er ferdig med utdannelsen.Så i praksis blir det en attpåklatt, dersom alt går etter planen;) Kunne egentlig tenkt meg å få fire, men det krever jo straks litt flere ressurser. Jeg er vokst opp i stor familie, og synes ikke 3 eller 4 unger er så mye.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har tre og det er et for mye. Det betyr at vi til en hver tid bare får fulgt opp to av tre, og med fotball og andre treninger så ender det med at han som er eldst må ta i overkant mye vare på seg selv og får litt for lite oppbacking på den fronten.
erteposen + 4 Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har to barn, der den yngste er 4 år. Er gravid nå, og fikk lysten da jeg oppdaget at eldstemann klarer seg selv i stor grad. Vi var på interail i sommer og det er noe helt annet når de begynner på skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå