~sjiraff~ Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 De får det til å høres så dramatisk ut, og eer flinke til å utelate at ledigheten i Norge fortsatt er utrolig lav (2%). Men den er nok på vei opp, og det er selvfølgelig kjipt. Men hvorfor understrke 29% så voldsomt da ledigheten fortsatt er veldig lav?
MintCondition Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Typisk media da, å dra frem akkurat de tallene som vekker mest oppsikt
piano♫ Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Du skjønner vel det, sjiraff, at arbeidsledigheta nå er på 31%? ;-)
~sjiraff~ Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2008 Aaaaaa.. er det sånn det regnes ut? Bomma litt jeg da! *klasker meg selv hardt i panna så det blonde håret flagrer*
piano♫ Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Føltes deilig å kunne forklare deg det *ler*.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Hehehe... Nå måtte jeg le litt.. Arbeidsledigheten økt med 29% men bare på 2 % fortsatt veldig lav.. hihi.. Men skal ikke si noe.. Får plutselig noen infall ut av en annen verden jeg og.. =) Men det jeg synes er skummelt med den utviklingen er at den ikke stopper med det første heller tror jeg.. At styringsrenten er på rask vei ned hjelper jo litt.. Men enda er det jo mange som har permitteringsvarsler hengenes over seg.. Og det hjelper ikke at vanlig ola Nordmann er blitt redd butikker ( ikke alle da)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå