lillyvanilly Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Tenkte å prøve meg på en ny hobby... Så jeg dro i vei å kjøpte decoupage utstyr og et lerret på 60X80 cm!! Og ble faktisk ganske fornøyd med resultatet. Moro:) Se her: http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/545834
Patetica fåkksi Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Kult, men eh...hva er det? Er det malt, eller klipt og limt eller?
lillyvanilly Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2008 Det er rivd og limt:) Servietter
Banshee Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Decoupage er når en limer et motiv fast til en gjenstand, for deretter å lakkere over slik at motivet forsegles. F.eks. kan du bruke servietter på et vinglass.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 litt travelt og fargerikt men kult. jeg har også kjøpt i dag faktisk, men glemte å kjøpe pensel.. hva slags pensel brukte du? forøvrig skal jeg gjøre det på tekstil da og lage noen flere slike potteskjuler-poser og lysposer som jeg har laget på bloggen. www.tinkerbelle.blogg.no
karla la Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Det var flott!!! Nå ble jeg inspiretr til å prøve meg. Bare fantasien som setter grenser!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå