*søtesmå* Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg er 4 dager over termin og har time for kontroll hos jordmor i morra. Tror dere hun kan strippe meg da? Jeg vil virkelig ikke være gravid lenger - er så fødeklar som man kan få blitt, men ingenting ser ut til å skje. Kan jeg be om time på sykehuset for å sette fødselen i gang? Eller er det for tidlig? Noen med erfaring? Og ang. stripping - hvor effektivt er dette? (Er forresten annengangs) Jeg begynner å bli så desperat at jeg vurderer alle kjerringrådene som finnes her inne på bim.
Gjest Kjeksmonsteret Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Jeg ble igangsatt pga sykdom. Endte med over 70 timer med konstante rier og hastekeisersnitt.... Ble strippet, jeg fikk noen cm åpning av det. Litt vondt, men verdt det
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Jeg ble strippet på tirsdag, men har ikke skjedd noe av den grunn... Er 11 dager på overtid nå. Spurte om å få bli satt igang tidligere enn de 14 dagene som er vanlig på sykehuset her, men så heldig er jeg ikke. Men det er jo verdt å spørre! For noen fører strippingen til fødsel, lykke til! (Jeg syns forresten ikke det var vondt å bli strippet, bare litt ubehagelig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå