Gå til innhold

mai mammaer


wowo

Anbefalte innlegg

Hei

Har lagt inn forslag på bim treff på nyåret for oss. Kan for min del gjerne både endre tid og dato, satte bare opp noe så vi "kommer i gang".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei

Jeg teller 6 til nå, men vi kan kanskje vente til slutten av uken eller kanskje mandag med å bestille bord?!?! Kan du bestille Therese som kjenner til stedet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er det plass:) Vi venter med å bestille bord nærmere datoen! Vi er en Oslo "tråd" på terminklubber mai, heng deg med der å om du har lyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke den dagen, men er gjerne med neste gang!

 

Vi er noen fra Babyverden som skal ha maitreff den 31.januar kl13.00 på peppes i Karl Johan. Koselig om noen av dere vil komme dit også da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir koselig! :-) Jeg ringer og bestiller bord på Mandag jeg. Så får de trege mulighet å melde seg på :-P Hehe...

Jeg kan bare bestille under mitt navn da, så kan folk enten gå rett dit eller møte oss uten stedsans utenfor operapassasjen 5 på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Det kommer noen for å se på leiligheten min kl 18 i dag, så jeg regner med å bli en 30-45min for sen... dette var ubeleilig, men kryss fingrene for at den endelig blir solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...