ungmor25 Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 jeg var hos legen den 9 desember og da tok jeg en graviditetstest der og den var negativ også tok jeg en ny en hjemme ei uke senere og den viste først negativ for så og bli positiv kort tid etterpå at jeg hadde tatt testen så det jeg lurer på da er om jeg er gravid da???jeg tok en test dagen etterpå og bare for og sjekke og den slo og ut positiv..å legen min ville ikke ta blodprøve av meg for og se om den viser om jeg er gravid og eventuelt hcg nivå i kroppen min...jeg har symtomene på at jeg er gravid..jeg er oppblåst i magen om kvelden og jeg springer ofte på do jeg er kvalm og magen har begynt å vokse litt jeg er hoven i beina og fingrene mine og jeg har halsbrann og sure oppstøtt i tillegg....hvis det stemmer at jeg er gravid så blir dette mitt fjerde svangerskap..hva tror dere om dette jeg har skrevet her??jeg har snakket med apoteket og di sa at en kunne lese av resultatet en time etter at testen var tatt og at den fremdeles da var gyldig..men ikke etter at den timen var gått..noen som har erfaring med det jeg har opplevd???
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 hmm.. har ikke noe erfaring med dette, men syns du skal ta deg en CB digital da, hvis du er usikker? men du har jo fått positive tester, så du er nok gravid;) Følg bruksanvisningen som hører med graviditetstesten, det er det sikreste! Lykke til
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Bare lurer på hvorfor legen ikke vil ta blodprøve av deg??? Ta med en ny urinprøve ned da, så får de sjekke igjen, var kanskje for tidlig sist!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå