Gå til innhold

Synes dere man kan gi penger i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 søskenbarn som er 18 og 22 år,de har det meste...begge bor for seg selv.Tenker å gi de penger i julegave,men er det bedre med gavekort? har spurt hva de ønsker seg,men får ingen konkrete svar....tenker at hvis de får penger så får de bruke det til det de vil...

Synes det er litt vanskelig å bestemme seg for en butikk hvis man skal kjøpe gavekort,de bor en annen plass enn meg,og utvalget av butikker er bedre der de kommer fra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, synes kanskje det er bedre med gavekort. Kjøp sentergavekort da vel, Thon eller Steen & Strøm. Eller Ikea?

Skrevet

Vi gir nevøene våre penger da de er i en vanskelig alder å kjøpe til

Skrevet

Penger er en kjip gave uansett! Det er min mening.

Hvis du ikke vet hva du skal kjøpe er det bedre å gi gavekort på noe spesifikt. Altså ikke ett sentergavekort (det er like kjipt som penger), men f,eks gavekort på kino, på en spesiell butikk e.l.

Skrevet

For en på 18 og 22år er penger absolutt ikke "kjjipt". Hadde gitt penger jeg da kan de kjøpe akkurat det de vil. Har ei niese på 15 og det hun ønsker seg mest til jul, er penger. Ser ikke vitsen å gi noe som de ikke ønsker seg

Skrevet

Jeg er selv 18, å har en bror på 22. Vi har aldri fått penger. Annet enn av foreldre og besteforeldre om vi ønsker oss noe spesielt som vi sparer til. Men det er sjeldet, i og med at familien hater å gi penger. jeg ville kjøpt gavekort på et senter ellerno.

Skrevet

Ser ikke noe galt i å gi penger. Da kan de bruke dem på det de vil, eller spare dem til noe de har lyst på, i stedet for å sitte med en julegave de kommer til å slenge i en skuff.

Skrevet

Jeg liker å gi bort gavekort, ikke rene penger. Musikkforretning eller bokhandel fungerer jo alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...