Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Gutten min på 2,5 år har feber. I morgen så skal de ha nissefest i bhg. Han gleder seg jo til det. Men er det uansvarlig om jeg tar han med bort i 1 liten time så han får vært der litt med de andre? Jeg vil jo da være der sammen med han. Ser om han ikke orker mer. Ringer jo selvfølgelig bhg. først.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Så lenge allmenntilstanden hans er grei, så er jo ikke det noe problem. Ene året det var nissefest i barnehagen hadde lillegutt som da var 4 år feber, men ikke særlig syk. Han gledde seg så veldig til nissefesten og ble kjempe lei seg da jeg sa til han at vi ikke kunne gå når han hadde feber. Han hadde jo telt ned dager i halvannen mnd. Tok en kjapp telefon til barnehagen og forklarte situasjonen og vi var hjertelig velkommen Jeg var såklart med han.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Takk for svar! Da tar jeg en tlf. til bhg. i morgen. Er så fælt når de blir syke til sånne dager. De gleder seg jo så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå