Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 vil ikke leve i en verden som dette! folk blir drept nesten hver eneste dag og her i oslo skjer det noe dritt hele tiden. venter bare på å bli neste offer for en med stemmer i hue! æsj er ikke noe gøy å gå rundt å være redd as!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Ja, da kan du jo flytte til f.eks Bodø...
Dunder Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 De fleste drap skjer på bygda. I trafikken.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 De fleste voldsepisodene som har vært i det siste har jo ikke skjedd uten grunn. Offeret har som regel gjort noe som har irritert noen som ikke akkurat har veldig lang lunte. Der eneste jeg kommer på akkurat nå, og som jeg selv er litt redd for, er han som gikk amok med kniv på helt tilfeldig forbipasserende. Hvis du ikke gjør noe som provoserer allerede gærne folk, skulle det gå greit å bevege seg her i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Ja, og gå ut på din egen trapp og ta deg en rolig morgenrøyk...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 vel tror ikke man behøver provosere en som vil drepe uansett... tenk hvor mange krigstraumatiserte mennesker som bor i oslo!! oog man kan jo bare tenke seg alt de har vært igjennom og hvor syke noen av de blir..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Og en fjær blir til ti høns..............
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Gæringer finner du overalt, men statistisk sett er det vel flere av dem i Oslo. Det er mange grunner til at jeg ikke kunne bo, og langt mindre oppdra barn, i Oslo - antall gærninger er en av dem. Flyttet til Tromsø for 15-16 år siden og er veldig fornøyd med å bo i passe stor by.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 Kan vel da alltids flytte et sted på landet hvor fedre eller tidligere kjærester tar livet av hele familier før de tar livet av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå