Gå til innhold

er livredd!! vil flytte fra drittoslo!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil ikke leve i en verden som dette! folk blir drept nesten hver eneste dag og her i oslo skjer det noe dritt hele tiden. venter bare på å bli neste offer for en med stemmer i hue! æsj er ikke noe gøy å gå rundt å være redd as!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da kan du jo flytte til f.eks Bodø...

Skrevet

De fleste drap skjer på bygda. I trafikken.

Skrevet

De fleste voldsepisodene som har vært i det siste har jo ikke skjedd uten grunn. Offeret har som regel gjort noe som har irritert noen som ikke akkurat har veldig lang lunte. Der eneste jeg kommer på akkurat nå, og som jeg selv er litt redd for, er han som gikk amok med kniv på helt tilfeldig forbipasserende. Hvis du ikke gjør noe som provoserer allerede gærne folk, skulle det gå greit å bevege seg her i Oslo.

Skrevet

Ja, og gå ut på din egen trapp og ta deg en rolig morgenrøyk...

Skrevet

vel tror ikke man behøver provosere en som vil drepe uansett... tenk hvor mange krigstraumatiserte mennesker som bor i oslo!! oog man kan jo bare tenke seg alt de har vært igjennom og hvor syke noen av de blir..

Skrevet

Og en fjær blir til ti høns..............

Skrevet

Gæringer finner du overalt, men statistisk sett er det vel flere av dem i Oslo. Det er mange grunner til at jeg ikke kunne bo, og langt mindre oppdra barn, i Oslo - antall gærninger er en av dem. Flyttet til Tromsø for 15-16 år siden og er veldig fornøyd med å bo i passe stor by.

Skrevet

Kan vel da alltids flytte et sted på landet hvor fedre eller tidligere kjærester tar livet av hele familier før de tar livet av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...