Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 på denne dag! Først jobb, så til kaffeslabberas med venninne. Deretter bar det avsted til massasje som endte med både kopping, nåler og massasje. Ganske fint egentlig:-) Kom hjem til hjemmelaget pizza og febervarm liten rosa. Her er det besøk av nevø og bror og vi koser oss med mat og Kung Fu Panda. Liten rosa var ikke så sulten først, men så ville hun ha pizza. Så på henne da hun skulle spise at det var vanskelig å svelge, siden hun svelget og svelget og svelget..........ikke av vond hals, men rett og slett av kvalm mage......og opp kom det alt sammen, sammen med frokost og lunsj.........svisj svusj inn badekaret og vrenge av seg spyklær og dusje og vaske hår og børste tenner....... Hun lo og mente det smakte godt!?! Og mamman var rolig mamma med kvalmen i halsen, for oppkast er det verste jeg vet om....... Nå sitter hun lille i badekaret og leker med fiskene sine og roper inn på kjøkkenet at Verdens beste fotballag er Åååålesuuund, som en ekte supporter. Lurer på hvem som har indoktrinert den lille frøkna jeg;-D Så nå har vi vel kanskje snart gjort oss ferdig med både influensa, snørr og spy her i huset, så julen kan nytes i fulle drag........håper jeg:-))
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Oi oi , fra det herligheten til elendigheten Stakkars snuppelura, oppkast er gørrkjedelig, har hatt det her i huset også de siste dagen, æsj.............og hils snuppa at hun må heller syng "HEIA TIL, HEIA TIL " hehe så skjønn hun høres ut :-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2008 Hehehe, jaså, flere fotballfreaker her:-) Skjønn ja!!! Kjempeskjønn og litt bleik akkurat nå. Men godt humør, så nå ser vi Kung Fu Panda for 2.gang i kveld:-) Hipp hurra!!!
Karomamma Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Æsj da, håper det går raskt over!! Det høres i hvert fall lovende ut med heiarop fra badekaret, he he... Her går det i HEIA ASENAL og FOTBALL E SUPER, VI SCÅLE MÅL ETTE MÅÅÅÅÅL Kan dere ikke forestille dere volumet, hi hi... Vi har også hatt en sykdomsrunde til. Begynner å bli alvorlig lei nå. Jeg gikk tilogmed glipp av fridagen min på mandag, som ble tilbrakt under dyna. Snuppa måtte hentes i barnehagen på tirsdag og har vært med meg i to dager... En tålmodighetsprøve av de sjeldne, vil jeg si I dag har hun vært med på jobb og det var heldigvis en spennende opplevelse. Men i morra er det nissefest i barnehagen og den vil vi ikke gå glipp av, vil vi vel? Og så er det bare pakking av bager og bil som gjenstår, før Karosnuppa og jeg vender nesen mot Sørlandet på lørdag formiddag. Det skal bli herlig med juleferie
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2008 Ja nissefest må man ha med seg! Frøkna her ankom barnehagen i nisseungekjole idag tidlig (viktig at hun er nisseunge nemlig:-) og har feiret. Litt febervarm i ettermiddag og nå ligger hun stille som en mus ved siden av meg og koser. Blid og halvslapp. Sykdom er no dritt og bare oppskrytt spør du meg....gidder ikke mer av det nå vel!!!! Goood tur til sørlandet, tenker meg det blir stas:-) Heia Asenaaaal!!!
Reveenka Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Håper dere blir kvitt basseluskene før jul, ikkeno moro med sykdom da! Og du som skal sørover skal vel kanskje nordover igjen i slutten av ferien - kan vi friste med en lunsj & akestopp, kanskje? Dopause er jo mye triveligere i "privaten" hos meg enn på en hvilken som helst stopp langs veien! c",)
Karomamma Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Jo takk Er dere hjemme sånn cirka rundt mandag om en uke?
♥Snulder Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Oi oi! Jammen går det unna i svingene i det Attpåklatske hjem! Det har vært nissefest i barnehagen her i dag... Husjet avgårde til barnehagen og ble møtt av STOR plakat med påskriften "Det går oppkast og diare på avdelingen".... JIPPI...eller noe:=/ Har fri i morgen, så jeg har bestemt meg for å ta med snuppelura på shopping istedet for å levere i barnehagen... Krysser fingrene for at smitten hopper over oss denne gangxxxxxx God bedring til lille rosa!!!
Dailis Skrevet 19. desember 2008 #10 Skrevet 19. desember 2008 Kjedelig. Så optimistisk du er:) Vi fikk det i hus i dag vi. Minstegutten begynnte å spy nå. Så da er det ikke spørsmål om noen av oss spyr på julaften, bare hvor mange. Da er vi ikke velkommen til julefeiring selvsagt. Så det blir stusselig feiring her hjemme i stedet. Er i dårlig humør her. Skulle ønske jeg hadde fått beskjede fra barnehagen og.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. desember 2008 Uff så kjipt!! Håper dere kan gjøre dere unna hele gjengen før julaften da!!! Her har frøkna stort sett vært i god form, men hun har hatt feber og hadde kun en runde med oppkast. Resten har rent ut der bak;-D Og gjør det til dels ennå, men feberfri og nå sitter hun og fetteren på 21 og maler gipspynt til juletreet:-) Så jeg tror dette er varianten som varer et døgn eller to og så er det bra igjen. Hele barnehagen har stort sett vært innom omgangssyken her...både store og små. Sambo har fått det mildt, med flying på toalettet, men ellers fin form. Så alle trenger ikke bli like dårlige altså!!! Krysser fingrene for dere!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå