Cat.68 Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Da er det intervju og debatt med min store helt og største forbilde i livet. Joralf Gjerstad sk "Snåsamannen" Jeg har han å takke for at minstejenta vår lever idag. Det er jeg bombesikker på. Et større og vakrere menneske finnes ikke.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Ble nysgjerrig, hva sa han om datteren deres? Virker som en sympatisk og god mann
Cat.68 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2008 Dette er egentlig en lang historie men for å gjøre den kort; Min datter ble som nyfødt vedig syk og legene famlet lenge i blinde etter hva som feilet henne. Man mistenkte ihvertfall at hun kunne ha en stoffskiftesykdom og man tok div prøver på det. Man fant da spor av et stoff i urinen hennes som heter "Mukopolysakkaridose". Dette er tegn på en veldig alvorlig (som regel dødlig) stoffskiftesykdom. Dette tok oss til en spesialist på stoffskiftesykdommar på St Olavs Hospital i Trondheim. Men i mellomtiden før vi for fra vårt lokala ykehus til St Olavs fikk vi gjennom felles bekjente vite at "Snåsamannen" ønsket å prøve å hjelpe oss. Vi hadde telefonkontakt med ham 2 ganger hvor han i korte drag fortalte at dette ville gå bra. På st Olavs oppdaget man at hun hadde en virusinfekson som slog ut cellene i leveren "CMV=Cytomegalovirus". Men Det stoffet som fantes i urinen var nå borte, Helt vekk!!. Cmv`n kunne man behandle, legene skjønte aldrig dette helt. Uansett, dagen etter første kontakt begynte hun plutselig å spise, og ble generelt mye bedre og mer opplagt. Det er hans fortjeneste det vet jeg bare!!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Så bra! Har selv vært til en synsk person og det er utrolig hva jeg fikk vite, han bare "leste meg som en åpen bok" og hadde også helsemessige tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå