Gå til innhold

Dere må se Nrk1 20.25

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det intervu og debatt med min store helt og største forbilde i livet.

Joralf Gjerstad sk "Snåsamannen"

Jeg har han å takke for at minstejnta vår lever idag. Det er eg bombesikker på. Et større og vakrere menneske finnes ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset! Det skal jeg få med meg:)

Skrevet

åh det må jeg se, av en eller annen grunn gråter jeg når jeg leser om han selv om jeg ikke har møtt ham eller noe...

kan jeg spørre hva han har gjort for datteren din?

Skrevet

ååå må se...ønsker meg boka til jul jeg :)

Skrevet

dette må jeg få med meg!

han er en beundringsverdig mann. vanskelig å forklare det han har utrettet, han har spesielle evner :)

Skrevet

hva er det egentlig med han snåsamannen?

Skrevet

TINCO,

Dette er egentlig n lang historie men forå øre den kort;

Min datter ble som nyfødt vedig syk og legene famlet etter hva som feilet henne. Man mistenkte ihvertfall i et lege at hun kunne ha noen stofskiftesykdom og man tok div prøver på det. Man fant da spor av et stoff i urinen hennes som hette "Mukopolysakkaridose". Dette er tegn på en veldig alvorlig (som regel dødlig) stoffskiftesykdom. Dette tok oss til en spesialist på stoffskitesykdommar på St Olavs Hospital i Trondheim. Men i mellom vi for fravårt lokala ykehus til St Olavs fikk vi gjennom felles bekente vite at "Snåsamannen" ønsket å prøve å helpe

oss. Vi hadde telefonkontakt med ham 2 ganger hvor han fortalte at dette ville gå bra. På st Olavs oppdaget man at hun hadde en virusinfekson som slog ut cellene i leveren. Men Det stoffet so fantes i urinen var nå borte, Helt vekk. Cmv`n kunne man behandle, legene skønte alrig dette helt. Uansett, dagen etter første kontakt begynte hun plutselig å spise, g ble generelt mye bedre og mer opplagt. Det er hans forteneste det vet jeg bare!!!

Skrevet

Veldig fasinert av han jeg også. Ikke tar han betaling heller har jeg skjønt.

Skrevet

Hvordan kan jeg komme i kontakt med han, eller har han sluttet helt å ta imot folk?

Skrevet

Det lurer jeg på også..hvis han kan sånt, så skulle han jaggu fått sett på guttungen som er konstant syk. immunforsvaret hans er nesten ikkeeksisterende

Skrevet

Sorry alle staveleifer. Har en "J" som henger seg opp og er generellt ivrig når jeg skriver., Men håper dere skjønner lell hehe ;o))

Skrevet

Det er ikke enkelt å få kontakt med ham. Man må huske på at han er over 80år. Jeg vet at han svarer på brev og at han så og si aldrig nekter noen når de kommer til ham. Men han har hemmelig telfonnr og hvis jeg hadde det hadde jeg aldrig gitt det ut. Hvis dere googler på Joralf Gjerstad trur jeg ikke det skulle være umulig å finne adressen.

Skrevet

Så flott da! Det er helt utrolig hva noen kan få til. Har selv fått healing hjelp til gutten min (ikke noe alvorlig), og det er fantastisk.

Du har nok helt rett i at det er han som har hjulpet jenten din. Skulle ønske at det var mer aksept for alternativ behandlig i tilleg til skole medisin.

Skrevet

Skjønner:-) Hm, vurderer sterkt å oppsøke han, men tenker at det egentlig er litt frekt siden han begynner å bli gammel. Ikke gøy å trenge seg på når man vet han er så snill og nesten aldri sier nei, føler det blir litt å utnytte han stakkars. På en annen side hadde jeg trengt det. Får tenke litt på det, bor på en annen kant av landet.

Skrevet

Jeg trur han føler at han lever for å hjelpe, så trur ikke du skal føle det slik. Du kan jo begynne med å skrive et brev. Og se om han svarer og kanskje ber deg om å komme eller ringe ham. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...