♥Cherrypie♥ Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Har sett at signe og vår på god morgen norge har hatt på seg sånne.. er veldig in nå tror jeg for ser de overalt.er sånn ull eller akryl tror jeg åsså er det veldig ofte ett merke foran på brystet,å kjolen er å ofte 3 kvart arm,enten utringning eller høy hals,da har jeg sett at den har vært strikket og på ermene..er litt spesielle i stilen egentlig aldri sett sånne type kjoler før..noen som skjønner hva jeg mener??er så dårlig til å forklare..hehe
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/139295105
♥Cherrypie♥ Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2008 tulip og tata hva??? hehe er ikke helt med jeg tror jeg,hehe *klø seg i hodet* men skal sjekke det opp på google!takk:)
Mom2Two Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Tulip & Tatamo. Hehe, tror det har vært 20 innlegg om disse kjolene de siste dagene... De har butikk i Pilestredet i Oslo, og har også nettbutikk tror jeg.
MintCondition Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Ja guri...de kjolene tror jeg det går inflasjon i nå
~sjiraff~ Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 De kjolene er fantastiske! Jeg tror de har fått masse bra reklame via Bonderomantikk! Husker jeg gikk og siklet fordi butikken hver dag på vei til skolen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå