Ranveig R Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Får inntrykk av at ALLE er sjuke... Vi er sjuke, eg har bronkitt, hostar og hostar og har feber som har vore mellom 39 og 40 i to dagar. CRP var ikkje høg nok til penicillin i går, må tilbake til legen om eg ikkje er bedre i morgon. Mannen min har litt feber og hostar. Storebror på vel 3 hadde 40 i feber her i ettermiddag og har hosta til han kasta opp to gongar i natt. Lillesøster har ikkje feber, men hostar. Kva feiler det DEG?
1974 Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Akkurat hatt omgangssyken hele familien...og nå er det forkjølelse...hurra...
polarn & pyrene Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Mannen kom hjem fra jobben i dag og følte seg ikke bra. Nå ligger han under teppet og fryser så er en forkjølesle på gang der. Storesøster har vært hjemme fra bhg i dag pga feber og nå begynner lille mann å få feber også.
Dailis Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Har en streptokokkinfeksjon jeg ikke blir kvitt. Får bredspektret antibiotika nå, men nå på fjerde dagen er det fortsatt like vondt å svelge. Lei! Henvises for fjerning av mandlene ved neste infeksjon (har dette HVER måned) Håper jeg blir bedre til jul....
Økologisk_knekkebrød Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Rekker opp hånda. Er syk selv, og har sykt barn.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Lillegutt på 3 år har øyebetennelse og jeg vet ikke hva jeg har, for legevakten ville ikke ta i mot meg for det "er ikke så akutt". Det kan du si din dumme sykepleier, det er ikke du som vil ligge våken i hele natt og hoste lungene dine ut! *fres* Bare for å nevne hvor fælt jeg har det: Tørhoste, vonde muskler/ledd, brystsmerter, hodepine og føler meg helt rar. Men jeg er tydeligvis ikke døden nær. Hmmf.
mai mammaen til to Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 kjempe tett i nesen..... og begge ungene hoster
Harald Ripultfør Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Jeg er syk.. syns fryktelig synd på meg selv Har fått influensa, og nesa renner så mye at jeg har brukt opp 4 doruller bare i dag :s Lille snuppa kjentes litt varm ut når jeg la hun, så mulig hun får det samme Heldigvis har vi juleferie fra i morgen av!
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Hoste og snørr i lange baner her også. Min samboer ble først syk,så eldste tuppa men hun fikk ikke feber,og i går ble minstemann syk med feber også. Jeg hoster og har vondt i halsen men ingen feber. Bank i bordet ;p Desember/Januar månedene er veldig vanlig med influensa og omgangsyke.
MegOgMine3 Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 *Strekker to hender i lufta* 2 av mine barn er syke.. eldste har diare og feber, minstn har feber og er snørrete, han spydde i helgen som var...
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 Mageforkjølelse. Ikke noe alvorlig, bare slitsomt for oss og småen.
Blue Lady Skrevet 18. desember 2008 #12 Skrevet 18. desember 2008 Begge ungene hoster stygt Jeg ha rinfluensa og 39 i feber Sambo har begynt å bli frisk av influensa Det har gått slag i slag denne høsten, tror vi tilsammen har 15 sykt-barn-dager siden august
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #13 Skrevet 18. desember 2008 Minsta er sjuk, men har vært feberfri i dag og i kveld så håper hun er i form til barnehagen i morra...jeg vil gjerne ha noen timer alene så jeg får vaska hus til Jul i ro og fred...sukk...synes det er best å gjøre det når det er godt dagslys...kveldsvasking føler jeg blir sånn makkverk opplegg...
Tre jenter søte små Skrevet 18. desember 2008 #14 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har! 4 åringen har akkurat blitt frisk etter 5 dager med feber, og lillemor på 8 mnd har feber på andre dagen. Krysser fingrene for at vi voksne ikke får noe. De har hatt feber på rundt 39-40
Koala *g07* Skrevet 18. desember 2008 #15 Skrevet 18. desember 2008 Gutten min har øyebetennelse, ellers kjenner jeg at halsen har begynt å bli sår og hoven, og det passer ikke nå..
Zyan Skrevet 18. desember 2008 #16 Skrevet 18. desember 2008 Jeg er matforgiftet (auuu) og jenta har blærekatarr og akkurat ferdig med ørebetennelse... juhu, god jul..
OsloMor Skrevet 18. desember 2008 #17 Skrevet 18. desember 2008 Måtte hente yngste (og da dermed eldste også) i bhg. med feber, hun hoster også en stygg hoste, så jeg er litt urolig. Men, hun har spist i kveld og hadde ikke mer enn 37.4 i temperatur.
Bella Swan Skrevet 18. desember 2008 #18 Skrevet 18. desember 2008 Jenta mi har feber og hoster og minstemann spyr
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 18. desember 2008 #19 Skrevet 18. desember 2008 her har hele gjengen hatt omgangssyken - utenom jeg..så jeg bare venter på det
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. desember 2008 #20 Skrevet 18. desember 2008 Jeg er syk, og minsten er syk.. jentungen var hjemme i går pga sykdom, men er hos pappaen sin nå så aner ikke hvordan formen hennes er.. mangler vel bare at gubben blir sjuk au...
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 18. desember 2008 #21 Skrevet 18. desember 2008 Her har vi to syke gutter:-)
snoopy_me Skrevet 18. desember 2008 #22 Skrevet 18. desember 2008 lillegutt er på bedringensvei. har ligget på sykehuset etter feberkramper i helga og har en kraftig infeksjon. Fikk beskjed om å holde oss hjemme i jula.. Vi som skulle reise langt og kose oss med familie.... snufs.. MEN sånn er det å ha barn, alt går sjeldent etter planen.. god jul alle sammen..
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #23 Skrevet 18. desember 2008 tja, her har lille snupp har mellom 38,4 og opp til over 40 i feber siden natt til mandag+ skikkelig forkjølelse ( tror nok også hun kan ha hatt litt vindt i hodet og kroppen, for det har hvert mye gråting som hvertfall har gitt seg litt når hun har fått smertestillende). og i dag kom samboeren min hjem fra jobb med dundrende hodepine og uggen i kroppen- igjen for hans del. Det imunforsvaret hans tror jeg mp sjekkes. han har har hvert så mye syk etter at snuppa begynte i bhg for et år siden og jeg begynte på jobb igjen i bhg på samme tid, mens snuppa og jeg har hvert syke en og to ganger bare).og typisk nok skal han på julebord både i morgen og lørdag, så fra søndag ligger han sikkert rett ut( fyllesyk og influensasyk) resten av julen. men for å klage litt for meg selv også da, så skulle vi ha barnevakt i helgen ( noe vi aldri har) og jeg skulle for første gang på over to år være helt alene på lørdag, men det ser jo ut som at jeg bare kan glemme det... hmm, så deilig å få ut dette da:)
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #24 Skrevet 18. desember 2008 *Rekker handa i været* Vi har hatt omgangssyken alle mann siden søndag, den siste av oss (jeg) ble frisk i dag.. Og i kveld spydde eldstemann igjen... *sukker tungt* Regner med en ny runde, og håååper vi er ferdige før julaften..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå