Jodla Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Må klage litt i dag. Har vært samboer med en som har 4 barn fra før, i 8 år. Det har vært mye rot. Jeg og samboer har en sønn sammen, HELDIGVIS, ellers hadde jeg tørna galen. Det har vært mye fram og tilbake med ungene hans. Ekskona flytta hit og dit med ungene og gjort stort sett slik som hun vil uten hensyn til ungene. Jeg og samboer møtte hverandre vel 2 år etter at han ble skilt. Vi har den ene dattera hans på 16 boende hos oss. Hun har vel bodd sammen med oss i snart 3 år. Det jeg er så lei av er at jeg hele tiden på en måte må stå på sidelinja når det gjelder henne. Hun forteller stortsett ting til faren. PS, vi har et greit forhold altså. Jeg akter ikke å være mamma for henne, men en omsorgsperson. Det er vanskelig å la vær å bry seg. Når hun har vært hos mora, er det alltid ignorering og ikke bry seg om ting jeg ber henne om. Jeg er ganske lei, men er glad i faren. Satser jo på at jenta flytter om noen år da. Men jeg må innrømme at jeg inderlig misunner de menneskene som ikke trenger å forholde seg til ekskoner og stebarn. De som har sin egen familie og et hus som det ikke har bodd ekskone i. Jeg flyttet inn i hans hus. Men føler ofte at jeg er ryddehjelp og gjest. Selv etter 8 år. Mange lurer på hva som gjør at jeg holder ut. Jeg er glad i samboer og han i meg (virker det som ;-)) og jeg ønsker ikke at vår felles sønn skal oppleve at foreldrene bor hver for seg. Jeg må holde ut for hans del. Nå nærmer det seg jul. Vi skal ha 3 av stebarna (13-16-20)her + typen til den på 20. Kvir meg litt også. Hun på 20 er ganske oppmerksom-hetskrevende og vi har hatt mange feider vi to. Er bra forhold nå. Er bare så lei. (deppa i dag).
ostekaka Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Hva sier han du bor sammen med? Du må snake med han. Det er ikke riktig at du skal ha det sånn, og det må han respektere og det må han gjøre ting med, slik at du skal bli lykkelig. Dessuten bør han ta fullt ansvar for alt husarbeide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå