*gruffalo* Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 kom hjem fra skolen, og det første han sa var: mamma, jeg har fått kjærest. hehe, begynte nesten og le...men klarte å la være. Han sa at i går hadde to jenter spurt hvem han ville gifte seg med av de, og i dag måtte han svare:)) Han er forresten 7 år...og før har bare kjærester vært helt ekkelt!!!!! Så ble litt sjokka når han kom hjem og fortalte det til både meg og lillebroren;)
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Hahaha. Ja, det er på tide å finne seg en kone når man er 7 år
1prinsesse+1i magen Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Huff, de er tidlig igang. Jeg har en 7 år gammel jente her og vanlig samtale til middag starter gjerne med "Mamma, gjett hvem som sjekka opp Ine i dag da". Hun er ikke sånn kjærestejente selv, hun liker bedre å leke med guttene og hun og en annen venninne har blitt enige om at de ikke skal ha kjæreste før i 7. klasse, he he, får se hvor lenge det holder. Men hun syns det er artig å følge med på de andre i klassen, og i dag hadde hun hatt en liten åpenbaring ang gutter, hun hadde funnet ut at de bare sjekka opp jenter for morro skyld og at de fortsatte helt til de kom til en jente som ville være kjæreste med de, og noen ganger fortsatte de litt etterpå også, ha ha. Jaggu godt hu har skjønt det
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 He he:) Ja de er herlige. De er så morsomme. Av og til når min sier at jenter er ekle og at han aldri skal gifte seg eller ha kjærest så sier jeg at om noen år vil han nok være kjærest med alle. Men det tror han ingenting på.
*gruffalo* Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2008 hehe, det sier jeg også. At om noen år vil han være kjærest med alle;) I dag fikk han brev fra hun. Og så holdt han to pepperkakehjerter over hodet og sa: se mamma, nå er jeg forelska! Jeg spurte hvem det var da... Å, d vet du jo mamma...Camilla! Men...ikke spør om det mer. Det var det svaret jeg fikk da;)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Så herlig da:) Min forteller heller ikke mye.. Tror ikke jeg blir den første som får vite det når han får seg kjærest;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå