*SamSung* Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 .. .. har noen spørsmål.. har hatt en uke med VELDIG lite blod, noen dråper pr dag. lysebrunt. Ca en uke. Så KOM normal mensen, ferskt mye blod. Og med pergo skal du begynne 5 mensdag.Neste mnd. Og min 5 "ordentlige" mensdag er på -fredag-lørdag. Kan jeg heller starte nå? Kan jeg regne den forrige uka som "mensuke" ?
strikkemegihel Skrevet 18. desember 2008 #2 Skrevet 18. desember 2008 Då eg brukte det fekk eg beskjed om å telle dag en fra den dagen mensen var skikkeleg i gang. Altså, om eg hadde spotting eit par dagar så skulle dei dagane ikkje telle med. Så slik eg fekk vite det skal du ikkje rekne sist veke som "mensveke"
*SamSung* Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2008 Åh:) Dæven.. kanskje jeg skal begynne før. Hvor lang tid tok det før det funket for deg? Mange p.p?
sels Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 hei. du begynner 5 dagen med vanlig mens, for oss virka det på første . forsøk. Og da ble det tvillinger gutt og jente. Masse lykke til til deg.
strikkemegihel Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Satt på første pp, dag 32. (hadde syklus på 80 dagar då) Resultatet er no snart 2 år og får ein lisjebror eller søster uten bruk av pergo om ca 1.5 mnd Er veldig glad den satt på første pp, sidan eg fekk så store hormonelle biverknadar at eg ikkje kunna ha teke fleire kurar.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 hei ville bare si jeg gikk på pergo men ble ikke gravid på første dobble kuren men den mnd jeg tok en pause ble vi plutselig gravide....så ikke bli for skuffet.. De ble jeg for alle skrøt sånn, og sa de hadde klart de på første..... men håper de klaffer for deg:) vi vet ennå ikke om de er en eller fler får vite de om 32 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå