Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har vært slapp, trøtt og vondt i kroppen i 2 dager nå,men det slår liksom ikke helt ut. Ikke feber og ikke forkjøla. Men er nesten som jeg heller vil at det skal slå ut skikkelig og bli ferdig med det, i stedet for å gå og hangle her uten liksom å være syk:( Men...så vil jeg jo ikke bli syk heller da;) Ellers har ingen av ungene (bank i bordet) vært syke på lenge, og håper det er leeenge til de blir det og! Så egentlig har vi vært veldig heldige til nå
Mille** Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Nei, ingen som har vært syk her på lenge, lenge, tross at det har gått mye forskjellig i barnehagen. Håper vi slipper unna, ihvertfall til over jul. I fjor fikk eldste omgangssyke på nyttårsaften..... God bedring! )
1prinsesse+1i magen Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har vært syk i høst, en del faktisk. Men er helt i form nå, og lillemor har ikke vært syk i det hele tatt og kroppen hennes ser ikke ut til å bry seg om at annen familie og venner er syke.. Så håper det holder ut året
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Ingen som er syke her nå heldigvis, jeg hadde vondt i halsen i går kveld, og tenkte at ja, det passer jo supert(not) å bli syk i jula, men nå er det over.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Jeg og sønnen hadde omgangssjuken litt tilbake, men ellers har vi holdt oss ganske så friske. Så håper vi slipper unna fremover, og kan være friske i jula.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 nei, "bank i bordet" så har vi holdt oss friske hele høst.... i fjord hadde vi alle omgangen på rekke og rad hele romjulen...uff...absolutt ikke morsomt:(
Kulå Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har vært forkjøla i over 1 mnd nå, mildt sagt drittlei.... Eldstejenta hadde over 39 i feber når jeg hentet henne fra bhg idag, ligger på sofaen og sover : ( Håper det går over i likeste laget, ikke noe gøy å være syk og ikke er det gøy med syke barn heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå