Gå til innhold

all kredd til gravide med små barn hjemme :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere fortjener virkelig premie..

jeg er så heldig at jeg har hatt et veldig enkelt svangerskap. er 2 uker igjen til termin. i dag merket jeg etter å ha vært i byen et par timer å handlet julegaver at jeg ble så sliten at jeg nesten ble litt småsint.

så tenker jeg på dere som gjerne har barn med dere. som har bekkenløsning. som har masse vann i kroppen. kansje ikke får så allverdens hjelp hjemme. dere som går på jobb med alle disse plagene å holder ut pga pengene..

må virkelig ta meg i å huske på dere når jeg klager. for da holder jeg snurpen fort igjen.

eneste jeg tenker på nå er at jeg er nysgjerrig på hvordan krapylet ser ut. det er det eneste jeg har å "plages" med.

dere er kjempeflinke.

å det er gjerne dere som klager minst også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne av meg har et høyrisikosvangerskap og må på sykehuset hver uke, et-åringen hennes har en kronisk sykdom som også krever tett oppfølging i sykehus, barnefar stakk fordi han ikke orket å forholde seg til alt sykdommen og hun har ingen annen avlastning enn barnehagen. Ikke har hun lappen, så hun går til barnehagen og sykehuset, selv om det er over en km hver vei, og i uansett vær og vind. Og hun har 20 uker igjen... Ikke en gang har jeg hørt henne klage, hun bare fokuserer på de gode tingene. Forstår ikke hvordan hun klarer det.

Skrevet

fy flate. det er jo helt sinnsykt :S får du gjort noe for å hjelpe henne i hverdagen ?

HI

Skrevet

Bor dessverre 8 timer borte... Men i jula skal vi være sammen, og da skal jeg stille opp.

Skrevet

Første gangen jeg var gravid lå jeg på sofaen hver ettermidag, tok meg gjerne en lur mens samboer lagde middag ,-) Leste bøker om svangerskapet, så tvprogram om fødsler og tenkte og snakket til babyen hele dagen. Andre gangen....så var jeg heldig om jeg fikk sove om natten, langt mindre på ettermiddagen! 24timers kvalme med en diaresyk sønn, javel. Så sliten at du har lyst til å falle om? Ingen sjanse.

Synes det siste svangerkapet var kjempetøft så bare nyt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...