~sjiraff~ Skrevet 18. desember 2008 #1 Skrevet 18. desember 2008 Snuppa har lært seg julekveldsvisa og synger den non-stop. Men hennes versjon er noe grotesk sånn på slutten. "Nå sett vi øss og hvile og puste på ei stund, imens je hugger vogga, så bror din får en blund."
Hikken Skrevet 18. desember 2008 #3 Skrevet 18. desember 2008 Hahaha :-D Takk til lille din som ga meg en god latter :-D
Joikaboll@ Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Hahahaaa.... klinger vakkert i mine ører, en typisk barnesang ;o)
~sjiraff~ Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2008 Hehe.. ja ikke sant? Jeg prøde meg i stad på å korrigere til "rugger", men fikk til svar at: " ja mamma, det er ji det jeg synger; HUgger..." Jaja.. Håper at hun forslår den sangen da vi skal gå rundt juletreet på juleaften ;o)
Gulosten™ Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 I samme stund som jeg leste dette kauket min nesten-4-åring "Nå sett vi oss å kvimel og pøsse på ei stund i mens je vuggel vossa så na na na na na"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå