Gå til innhold

Dere med hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge blødde dere etter att dere satte den inn?

Jeg satte nemlig inn min 4-5 mnd etter fødsel og har nå blødd hele tiden siden jeg satte den inn for litt over 2 mnd siden + at jeg har mensverk hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt inn for bare to dager siden.blødde bare litt første dagen, men helvete til menssmerter,så hadde i meg en god del paracet den dagen.men neste dag var det ingen smerter og ingen blødning...,kanskje du bør ringe åp sjekke med legen?jeg er ingen ekspert akkurat, men kanskje den ikke sitter helt rett?åsså må du vel på sjekk etter 3mnd uansett?

Skrevet

jeg blødde de 3-4 første mnd.. etter det så har jeg kun mensverk rundt de dagene jeg skal ha mens.Nå blør jeg ingenting.

Skrevet

Jeg begynte å blø etter en ukes tid og småblødde da i et par uker. Siden har jeg ikke blødd noe. Så mitt svar er kanskje ikke til noe hjelp... ;o/

Skrevet

Begynte å blö ca 1 uke etter jeg satt den inn, og blödde i ett i 4 mnd omtrent. Så kunne jeg ha 14 dagers opphold, så var det på`n igjen med blödnigner.. Til slutt orka jeg ikke mer, så jeg tok den ut. Men jeg fikk fler bivirkninger også da.. Store humörsvingninger, fryktelig uren hud, vektoppgang og håravfall. Nå er det 14 dager siden jeg tok den ut, og jeg er som et nytt menneske :) Aldri mer hormonspiral på meg..

Skrevet

Jeg satte den inn for 7 uker siden, det er kun et par dager siden jeg sluttet å blø. Jeg hadde bare småblødninger, og nesten ingen smerter, men allikevell slitsomt :/ Har ikke hatt andre bivirkninger så langt.

Skrevet

Blødde nesten sammenhengende i 6 mnd. Det er 10 mnd siden den ble satt inn. Nå blør jeg med ca en mnd mellomrom i ca 10 dager. Blør veldig lite da, men alt for lenge... Var hos gynekolog og han sa at det var helt normalt å blø så lenge som 6 mnd.

Skrevet

jeg satte den inn for vel ca 6 mnd siden og blødde etter noen dager i vel 3 dager el noe.. hatt mensen en gang etterpå og det var nesten ingenting:P

Skrevet

Jeg blødde litt hver dag i ca. 4 mnd.

Og no blør jeg av og til rundt mens tid.(veldig lite)

Har hatt den i 7 mnd.

Skrevet

Jeg blødde litt til og fra i et par mnd, ikke mye, bare sånn at jeg måtte ha truseinnlegg. Har etter det blødd bittelitt 1-2dager nå og da og regner med at det er "mensen" som har kommet tilbake etter fødselen, men er nå også bare sånn at det holder med truseinnlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...