Gå til innhold

Har dere kjøpt inn alt dere trenger nå?


Blåmandag¤

Anbefalte innlegg

Vi har nesten ikke kjøpt noe..

Har en tulle på 16 mnd fra før, så vi har jo mye liggende her.

 

Men det ser ut til at det blir litt hektisk shopping i januar her, rekker ikke alt før jul.

 

Kanskje en fordel om babyen får noe å sove i + en bag til å bruke i sportsvognen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenk å stor handle i januar salget men kjenne æ begynne å angre mæ litt no som ting begynner å bli tungt å slitsomt.. men men... :) har d største tingene fra dattra mi på 2år da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke kjønn enda, så om det blir en gutt må far og eldstejenta på 8 år dra på shopping etter klær mens jeg og babyen er på sykehuset. :D Det må de egentlig uansett, må ha ulltøy og varme klær.

 

Holder ikke med kortermede trøyer etter søsteren som kom i august. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe vi heller enda:S berre pittelitt klær, å seng og vognpose har vi fått.. Skal bjynne for fult i januar:) glede meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ha en gutt i beg av feb.og har bare kjøpt 2 strømpebukser og 1 body...Men vi har ønsket oss babyklær av alle som skal kjøpe julegaver til oss....Så får vi kjøpe resten....

Merker jeg begynner å få litt panikk,men alt skal være i orden når han kommer....;-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt vogn, og lånt ei vugge. Ellers kun litt bodyer og klær. Mamma har MASSE klart til vi kommer til jul, hun har shoppa jevnt og trutt...Ellers ser vi an hva vi får til jul, og kjøper resten like etterpå. Vet jo vi får penger også, så ikke vits å blakke seg før nødvendig:D

Tenkte vi skulle kjøpe klær for hele det første året mens det er salg, eller hvertfall ikke bare kjøpe str nyfødt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...